Rezultatai, paskelbti ketvirtadienį, suteikia bendrovei vilties dėl gerų artėjančio šventinio sezono rezultatų bei rodo, kad „Walmart“ mažina atotrūkį nuo internetinės prekybos lyderės „Amazon“.
„Walmart“ pranešė, kad pardavimai parduotuvėse, veikiančiose mažiausiai metus, išaugo 3,2 proc., o pastarasis ketvirtis buvo 21-asis pelningas ketvirtis iš eilės.
Internetinių bakalėjos produktų pardavimų apimtys padidėjo 41 proc. dėl šių prekių pristatymo į namus paslaugos plėtros.
Šiuo metu „Walmart“ turi daugiau nei 3 tūkst. vietų, kur galima atsiimti bakalėjos produktus, ir daugiau nei 1,4 tūkst. prekybos vietų, kuriose galima pasinaudoti maisto produktų pristatymo paslauga.
Šį rudenį bendrovė pasiūlė „Neribotų pristatymų“ paslaugą, kuris kainuoja 98 JAV dolerius per metus ir 12,95 JAV dolerių per mėnesį. Be to, trijuose miestuose bendrovė taip pat pasiūlė pristatymo paslaugą, kurią užsisakę klientai gali leisti produktus pristačiusiam asmeniui sudėti prekes į šaldytuvą, kai klientų nėra namuose.
Vis dėlto prognozuojama, kad šių metų šventinį sezoną sustiprės prekybininkų konkurencija pristatymo paslaugų srityje. „Walmart“ ir „Amazon“ nepaliaudamos varžosi, siekdamos kuo greičiau pristatyti užsakymus į pirkėjų namus.
Kai kuriuose miestuose „Amazon“ siūlo panašią pristatymo į namus paslaugą, kurios metu užsakymai paliekami klientų namuose, garažuose ar automobilių bagažinėse. Visgi internetinės prekybos milžinės paslauga neapima maisto produktų pristatymo.
Tuo tarpu abi varžovės, nelėtindamos tempo, metė dar vieną kozirį – pasiūlė užsakymų pristatymo kitą dieną paslaugas.
„Walmart“ šiuo metu jau kitą dieną gali pristatyti populiariausias prekes, o „Amazon“, savo ruožtu, tvirtina esanti pasirengusi pristatyti daugiau nei 10 mln. prekių programos „Prime“ nariams, už šią privilegiją mokantiems po 119 JAV dolerių per metus.
Be to, spalio pabaigoje „Amazon“ atsisakė mėnesinio 15 JAV dolerių mokesčio už paslaugą „Amazon Fresh“. Ši paslauga teikiama programos „Prime“ nariams, kurie gali užsisakyti šviežios mėsos, daržovių ir kitų maisto produktų į namus.
Nepaisant aršios konkurencijos, „Walmart“ džiaugėsi gerais rezultatais. Bendrovė pranešė, kad grynosios pajamos trečiąjį fiskalinių metų ketvirtį siekė 3,29 JAV dolerių, arba 1,15 JAV dolerio akcijai. Pakoreguotas pelnas vienai akcijai siekė 1,16 JAV dolerio ir viršijo Volstryto prognozes (1,09 JAV dolerio), rodo „Zacks Investment Research“ tyrimas.
Per tą laiką pajamos padidėjo iki 127,99 mlrd. JAV dolerių.