„Associated Press“ atleido apdovanojimus pelniusį fotografą už nuotraukos koregavimą „Photoshop“ programa

Mados žurnaluose bene privaloma koreguoti nuotraukas – juose „Photoshop“ programa reikalinga tiek pat, kiek ir profesionalūs vizažistai ir stilistai. Tačiau nuotraukų agentūroje „Associated Press“ galioja kiti standartai: Pulicerio apdovanojimą pelnęs fotografas buvo priverstas atsisveikinti su darbu prestižinėje įmonėje už vienos nuotraukos iš Sirijos koregavimą.
Fotografas
Fotografas / 123rf.com nuotr.

Narciso Contrerasas yra vienas iš penkių AP fotografų, kurie 2013-aisiais pelnė Pulicerio premiją už savo darbus karo draskomoje Sirijoje. Jis nebuvo laisvai samdomas darbuotojas – N.Contrerasas buvo laikomas vienu geriausių AP fotografų Sirijoje, iš kurios jis nuo 2013-ųjų spalio padarė beveik 500 nuotraukų.

Tačiau vieną jų N.Contrerasas nusprendė pakoreguoti ir iš vaizdo pašalinti kito žurnalisto fotoaparatą, kad jis neatitrauktų dėmesio nuo Sirijos sukilėlių kovotojo, rašoma pačios AP pranešime. Kadangi bet koks specialių programų naudojimas nuotraukų koregavimui įmonėje yra draudžiamas, fotografas buvo atleistas.

Originalą ir koreguotą nuotrauką galite pamatyti čia

„Aš priėmiau neteisingą sprendimą, kai pašalinau kamerą... Man dėl to gėda. Galite peržiūrėti visus mano archyvus ir pamatysite, kad tai – vienintelis atvejis, kuris nutiko tikriausiai vieną itin stresinę akimirką sudėtingoje situacijoje. Tačiau – tai visgi nutiko, ir man telieka susitaikyti su pasekmėmis“, – AP sakė atleidžiamas darbuotojas.

Naujienų agentūra paskelbė, kad fotografas niekada daugiau nedirbs AP. Ir nors AP neturi įrodymų, kad kokios nors kitos nuotraukos galėjo būti koreguojamos, jos visos buvo pašalintos iš AP archyvų – net ir šešios nuotraukos, už kurias N.Contrerasas pelnė Pulicerio premiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis