Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

ASUS ĮKVEPIA: Šokantis Mattas

Iki 2003–ųjų apie 1976–aisiais gimusį Matthew Hardingą žinojo tik šeimos nariai, draugai ir bendradarbiai. Tačiau vienas prastas šokis ir „Youtube.com“ padėjo jam tapti milijonų atpažįstama interneto įžymybe, o sunkų darbą pakeisti smagiomis apmokamomis kelionėmis.
Telefonas „Garmin-Ausus Nüvifone M20“ ne tik padės nufilmuoti žygdarbius, bet ir neleis pasiklysti tolimose kelionėse.
Telefonas „Garmin-Ausus Nüvifone M20“ ne tik padės nufilmuoti žygdarbius, bet ir neleis pasiklysti tolimose kelionėse.

2003–aisiais Mattas metė kompiuterinių žaidimų kūrėjo darbą ir už sutaupytus pinigus išvažiavo į kelionę po Aziją. Lankantis Hanojuje, jo pakeleivis prisiminė draugų tarpe prastai pagarsėjusį Matto šokio judesiuką ir pasisiūlė jį nufilmuoti vidury miesto. Vaizdelis nukeliavo tiesiai į youtube.com svetainę.

Čia įrašą pamatė visi Matto pažįstami, vienas kitas prašalaitis, o po poros metų vaizdo klipą užtiko ir kompanijos „Stride Gum“ atstovai. Susidomėję keistu šokiu, jie užklausė Matto, ar jis nenorėtų dar kartą pakeliauti po pasaulį. Išgirdęs, kad tai apmokamas darbas, o jam tereiks keliauti ir šokti, Mattas ilgai nedvejojo ir 2006 metais leidosi į šešis mėnesius trukusią kelionę.

Jos metu nufilmuotas vaizdo klipas, kaip Mattas šoka 39–iose šalyse, tapo labai populiarus. Buvusiu kompiuterinių žaidimų kūrėju susidomėjo spauda bei interneto dienraščiai, o vaizdo klipą „Youtube.com“ peržiūrėjo daugiau nei penkiolika milijonų žmonių.

Kai šurmulys aprimo, Matthew dar kartą aplankė „Stride Gum“ ir kompanijos atstovams pasiūlė kiek patobulintą idėją – dar vieną kelionę, kurios metu jis šoktų nebe vienas, o kartu su vietiniais gyventojais. Kompanijai idėja patiko ir ji vėl skyrė Mattui pinigų. Šios kelionės metu Matthew, jau pagarsėjęs, kaip šokantis Mattas, aplankė 42 šalis, kuriose šoko kartu su miniomis laimingų žmonių. Šis vaizdo klipas tapo dar populiaresnis už ankstesnius ir šiuo metu yra sulaukęs daugiau nei 33 milijonų peržiūrų.

Nuo pat pirmojo sandėrio su „Stride Gum“, Matthew nedirbo jokio kito darbo – tik keliavo ir gavo už tai pinigus. Vėliau savo reklamos kampanijai jį pasamdė „Visa“. Mattas sulaukė nemažo populiarumo, aplankė daugybę televizijos laidų, jo kelionės buvo aprašytos šimtuose straipsnių. Ir visa tai – tik vieno smagaus pokšto ir šiuolaikinių technologijų dėka.

Matto puslapį ir vaizdo įrašus galima pamatyti svetainėje www.wherethehellismatt.com, o patogų nešiojamą kompiuterį savų vaizdo klipų montavimui galite rasti svetainėje www.asusshop.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos