Be to, „airBaltic“ planuoja pradėti skrydžius keturiais naujais maršrutais iš Rygos ir penkiais maršrutais iš Talino, taigi iš viso iš Baltijos šalių bus atidaryta 16 naujų maršrutų.
Šiandien „airBaltic“ yra Lietuvos ir viso Baltijos regiono susisiekimo pagrindas. Pradėję skrydžius septyniomis naujomis kryptimis – daugiausiai, kiek esame pristatę per vieną sezoną Vilniuje – toliau demonstruojame savo įsipareigojimą užtikrinti geriausią susisiekimą ir stiprinti savo, kaip pirmaujančios ir labiausiai mėgstamos oro linijų bendrovės Lietuvoje ir Baltijos šalyse, pozicijas.
Be to, siekdami patenkinti didėjančią paklausą esamomis kryptimis, padidinome skrydžių dažnumą keturiais tiesioginiais maršrutais iš Vilniaus, taip suteikdami savo klientams dar daugiau galimybių keliauti“, – teigia „airBaltic“ prezidentas ir generalinis direktorius Martinas Gaussas.
„Esame dėkingi savo vietos ir tarptautiniams partneriams už paramą „airBaltic“ augimui per daugelį metų ir tikimės tęsti sėkmingą bendradarbiavimą ateityje“, – išskiria M. Gaussas.
„Mes labai džiaugiamės, kad „airBaltic“ priėmė strategiškai svarbų sprendimą toliau tęsti savo plėtrą Lietuvos oro uostuose bei tai darys kitais metais – nuo vasaros sezono pradžios. Šiuo atveju kalbame ne tik apie papildomą ir nuolat laikomą orlaivį, naujus maršrutus, bet ir susisiekimo kokybės gerinimą – papildomus esamų maršrutų dažnius ir patogumą keleiviams. Itin svarbu, kad turėsime kasdienius skrydžius į Miuncheno, Paryžiaus Šarlio de Golio ir Talino oro uostus.
Aiškiai matome, kad „airBaltic“ jau kitais metais gali tapti antra oro bendrove Lietuvos oro uostų tinkle pagal aptarnaujamų keleivių kiekį ir tai būtų tikrai puikus pasiekimas tiek šiai oro bendrovei, tiek mums, kuriant ilgalaikes partnerystes, gerinant bendrą Lietuvos susisiekimą“, – sako Lietuvos oro uostų vadovas Simonas Bartkus.
Išanalizavusi keleivių poreikį, „airBaltic“ planuoja padidinti skrydžių dažnumą keturiais maršrutais iš Vilniaus – Malagos, Paryžiaus, Miuncheno ir Talino.
Be to, „airBaltic“ iš Rygos planuoja pradėti tiesioginius skrydžius į Klužą-Napoką (Rumunija), Mikoną (Graikija), Žešuvą (Lenkija) ir Stavangerį (Norvegija). Skrydžių laikai naujomis kryptimis suderinti su „airBaltic“ skrydžiais tarp Rygos, Vilniaus ir Palangos, taip užtikrinant sklandų susisiekimą.