Atsidarė atsinaujinusi Panevėžio „Maxima“

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ gruodžio 7 d. Panevėžyje, adresu Klaipėdos g. 92, atidarė atnaujintą modernią XX formato parduotuvę. Miesto gyventojai ir jo aplankyti atvykę svečiai kviečiami užsukti ir įvertinti per keturis mėnesius parduotuvėje įgyvendintus atnaujinimo pokyčius, pasinaudoti geros kainos pasiūlymais bei pradėti pasiruošimą Kalėdoms, rašoma įmonės pranešime spaudai.
Panevėžio Maxima
Panevėžio Maxima / „Maximos“ nuotr.

Ilgiau nei 16 metų Panevėžyje veikiančioje „Maximoje“ apsipirkti patogu ne tik gyventojams, bet ir miesto svečiams. Tikimasi, jog parduotuvėje įvykę pokyčiai bus akivaizdūs ir klientų teigiamai įvertinti. Pirkėjai galės rasti gausų šviežios lietuviškos mėsos ir sūrių asortimentą, praplėstą ir kruopščiai atrinktą sezoninių vaisių ir daržovių pasirinkimą.

„Tai 178-oji atnaujinta tinklo parduotuvė, kurioje pirkėjai pamėgtas prekes galės rasti pastebimai šviesesnėse, naujai išplanuotose erdvėse, kuriose paprasta orientuotis. Be to, apsipirkti atvykusiųjų lauks ir kalėdinę nuotaiką kuriantis asortimentas: ypatingai atrinktas eglių ir namų dekoras, įvairūs šventiniai aksesuarai ir, žinoma, maistas.

Dabar išties puikus metas pradėti galvoti apie kalėdines dovanas ir taip ne tik sumažinti priešventinę įtampą, bet ir sutaupyti – pavyzdžiui, iki pat antrosios Kalėdų dienos vykstančios „Žaislų mugės“ metu mažiesiems skirtų dovanų galima įsigyti už kur kas mažesnę kainą“, – pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė.

Šviežiomis bandelėmis kvepiančioje parduotuvėje pirkėjų lauks ir didesnė kulinarijos, šviežio ir šaldyto maisto įvairovė. O bent trumpam nusikelti ir savo virtuvėje pajusti egzotiškas šalis, tokias kaip Meksika, Indija ar kur tik siekia fantazija padės dar gausesnė „Pasaulio skonių“ linija – tai įvairūs padažai, prieskoniai, makaronai ar kiti etninių virtuvių produktai.

Klientai atnaujintos parduotuvės asortimente galės rasti ir dar daugiau sveikuoliškų alternatyvų – be cukraus, gliuteno ir t.t. Taip pat parduotuvėje praplėstas ir išsinešti paruošto maisto pasirinkimas skubantiems bei laiką taupantiems pirkėjams. Kulinarijos ir konditerijos gaminiai atnaujintoje „Maximoje“ siūlomi supakuoti, tai padės išvengti eilių ir palengvins pirkėjų apsisprendimą – pirkėjai iš karto gali įvertinti pasirinkto gaminio svorį ir kainą.

Pirkėjai už prekes atsiskaityti galės visiškai naujai įdiegtose 6 paprastose ir 14 savitarnos kasose, o iškilusius klausimus padės spręsti juos gerai pažįstantys ilgamečiai darbuotojai: 19 iš jų įmonėje dirba ilgiau nei penkis metus, o net 26 – ilgiau nei dešimt metų. Atsinaujinusia parduotuve ir pirkėjais iš viso rūpinsis 66 darbuotojai. Ir vėl duris atvėrusi parduotuvė pirkėjų lauks kasdien nuo 7 val. iki 23 val.

Atšviežintos parduotuvės prekybinis plotas yra 2596 kv. m, o bendrasis plotas siekia 3781 kv. m.

Pirmieji šios „Maxima“ parduotuvės lankytojai atidarymo leidinyje nurodytas prekes gali įsigyti net iki 50 proc. pigiau. Visa informacija ir pasiūlymai yra skelbiami specialiame atidarymui skirtame leidinyje, kurį galima rasti parduotuvėje bei internete: https://www.maxima.lt/leidiniai/atidarymas-x940

„Maxima“ parduotuvių formatų suvienodinimas – parduotuvių atnaujinimas vyksta ne tik Lietuvoje, bet ir visų Baltijos šalių „Maximose“. Tai reiškia, kad net ir nuvykęs į Taliną, Rygą ar Liepoją pirkėjas tokios pačios kategorijos prekes ras jam įprastose parduotuvės vietose. Lietuvos, Latvijos ir Estijos parduotuvėse dauguma prekių bus adaptuotos vietinei rinkai, tačiau dalis bus tokios pačios – mėgstamos kavos ar įprastą veido kremą pirkėjai galės įsigyti net atostogaudami kaimyninėje šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos