Grynieji nuostoliai sausio–kovo mėnesiais sudarė 787 mln. eurų, rašoma IAG paskelbtame pranešime apie veiklos rezultatus.
Tuo pat laikotarpiu pernai, kai oro eismas dėl koronaviruso pandemijos buvo visiškai sutrikęs, grynieji nuostoliai siekė 1,1 mlrd. eurų.
Pajamos pirmąjį ketvirtį padidėjo daugiau kaip tris kartus iki 3,4 mlrd. eurų.
„Dėl tolesnio vyriausybių nustatytų kelionių apribojimų švelninimo, visų pirma Jungtinėje Karalystėje, padidėjo kelionių paklausa“, – pažymėjo IAG ir pridūrė, kad karas Ukrainoje kol kas „nepadarė jokio pastebimo poveikio“.
Pirmasis ketvirtis oro bendrovėms dažnai būna nuostolingas, nes keleivių srautas tais mėnesiais dėl sezoniškumo būna mažesnis.
„Paklausa sparčiai atsitiesia ir atitinka mūsų ... lūkesčius“, – pareiškė IAG vadovas Luisas Gallego.
„Nuo antrojo ketvirčio tikimės dirbti pelningai. Pelningai tikimės užbaigti ir visus šiuos metus.“
Europos aviacijos konglomeratui taip pat priklauso Ispanijos oro bendrovė „Iberia“, Airijos „Aer Lingus“ ir kt.
Įvairioms šalims panaikinus dėl COVID-19 nustatytus apribojimus, kelionių oro transportu paklausa atsitiesia, bet oro bendrovės tebejaučia padarinius krizės, kuri visame pasaulyje sutriuškino paklausą, išprovokavo didžiulius finansinius nuostolius ir privertė oro vežėjus panaikinti tūkstančius darbo vietų.