Platformos, pavadinusios balandžio–birželio mėnesius pelningiausiu antruoju ketvirčiu veiklos istorijoje, grynosios pajamos siekė 379 mln. JAV dolerių.
Pademonstruodama pasitikėjimą ateitimi, San Franciske įsikūrusi bendrovė paskelbė, kad skirs 2 mlrd. JAV dolerių akcijoms išpirkti.
„Pandemijos įkarštyje priėmėme daug sudėtingų sprendimų, kad sumažintume savo išlaidas, todėl tapome taupesne ir labiau į tikslus orientuota įmone“, – rašoma bendrovės laiške investuotojams.
Bendrovė pranešė, kad per ketvirtį buvo užsakyta daugiau nei 103 mln. nakvynių ir kelionių „patirčių“, kurias organizavo „Airbnb“.
Per ketvirtį gautos 2,1 mlrd. JAV dolerių pajamos buvo 58 proc. didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
„Kol kas tik įpusėjome stipriausią kelionių piko sezoną“, – rašoma Airbnb laiške.
„Liepos 4 dieną užfiksavome didžiausias visų laikų vienos dienos pajamas, o tai rodo stiprų vasaros sezoną“, – pridūrė bendrovė.
„Airbnb“ tikisi pasiekti naują pajamų rekordą einamąjį ketvirtį – nuo 2,78 iki 2,88 mlrd. JAV dolerių.
Optimizmas išlieka nepaisant to, kad „Airbnb“ nutraukė savo verslą Kinijoje šių metų pradžioje, atsižvelgdama į, regis, kol kas nesibaigsiančius karantino reikalavimus.
„Šį sunkų sprendimą priėmėme remdamiesi brangiai kainuojančiais ir sudėtingais iššūkiais veiklos šalyje, kuriuos dar labiau apsunkino griežti su koronavirusu susiję karantinai“, – teigė „Airbnb“.
„Mes ir toliau tikimės, kad Azijos Ramiojo vandenyno regionas, įskaitant turistus iš Kinijos, suteiks didelę „Airbnb“ augimo galimybę ilgalaikėje perspektyvoje“, – pridūrė bendrovė.
„Airbnb“ savo verslą Kinijoje pradėjo prieš šešerius metus, o bendrovės paslaugomis šalyje buvo pasinaudota maždaug 25 mln. kartų.
Pasak bendrovės, būsto užsakymai Kinijoje pastaraisiais metais sudarė tik 1 proc. „Airbnb“ rezervacijų.
„Airbnb“ susiduria su stipria konkurencija Kinijoje.