Atsigavusi po pandemijos „GetJet Airlines“ pernai išbrido iš nuostolių

Orlaivių nuomos ir užsakomųjų skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“ pernai uždirbo 4,3 mln. eurų grynojo pelno, kai 2021-aisiais buvo patyrusi 3,4 mln. eurų nuostolių. Įmonės pajamos pernai augo dukart iki 103,9 mln. eurų.
„GetJet Airlines“ lėktuvas
„GetJet Airlines“ lėktuvas / „GetJet Airlines“ nuotr.

2022-ųjų rezultatams įtakos turėjo išaugusios orlaivių nuomos pajamos bei mažesnės veiklos sąnaudos, nurodoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

Anot „GetJet Airlines“, pajamas augino atsigavimas po koronaviruso pandemijos, kuri neigiamai paveikė komercinės aviacijos sektorių visame pasaulyje – dėl apribojimų keleivių skaičius beveik sustojo, o 2021 metais mažėjant apribojimų rinka pajuto pirmuosius atsigavimo požymius – bendrovės pajamos augo iki 52 mln. eurų.

„Tęsiantis skrydžių augimui, bendrovė 2022 metais augino savo operuojamų orlaivių skaičių iki 9, tuo pačiu augindama pajamas iki 104 mln. eurų“, – teigiama metiniame pranešime.

Užsakomųjų skrydžių pajamos pernai augo 19,7 proc. iki 50,9 mln. eurų, iš orlaivių nuomos – 6,2 karto iki 49,2 mln. eurų. Tuo metu kitos pajamos augo 4,8 karto iki 3,7 mln. eurų.

Šiemet įmonė taip pat tikisi didinti pajamas iš pagrindinės veiklos ir uždirbti pelno. Tačiau pagrindinė rizika išlieka neapibrėžtumai dėl karo Ukrainoje, o tarp iššūkių – ir įgulos trūkumas, trūkinėjančios tiekimo grandinės, svyruojančios kuro kainos bei infliacija.

Pernai įmonėje vidutiniškai dirbo 99 darbuotojai, 2021 metais – 63.

99,94 proc. „GetJet Airlines“ akcijų valdo „GetJet Aviation Holdings“, likusi dalis priklauso pačiai bendrovei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis