06 13

Elektronikos inžinerijos realybė: dirbtinis intelektas „dirbs“, o ką veiks žmonės?

Verslai ir mokslo įstaigos susiduria su problema – vis labiau trūksta elektronikos inžinierių. Specialistų reikia jau dabar, o ateityje jų poreikis bus dar didesnis. Panašu, kad elektronikos inžinerijos mokslus lietuviai renkasi atsainiai, o šios srities perspektyvos – aukštos. Verslininkai sunerimę: ar ateityje teks „darbinti“ dirbtinį intelektą (DI)?
Spaudos konferencija ir mokytojų-elektronikos entuziastų apdovanojimai  „Hella Lithuania“ gamykloje
„Hella Lithuania“ gamykloje / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Nors prognozuojama, kad dėl DI galimybių kai kurių profesijų poreikis mažės, tai negresia elektronikos inžinieriaus specialybei. Priešingai – DI plėtra, gamybos ir kasdienio gyvenimo skaitmenizacija, dar labiau didina šios profesijos poreikį.

Teodoro Biliūno / BNS nuotr./„Hella Lithuania“ gamykloje
Teodoro Biliūno / BNS nuotr./„Hella Lithuania“ gamykloje

Tai gera žinia tiems, kurie pasirinko šią studijų kryptį, tačiau didelis iššūkis verslui ir aukštojo mokslo įstaigoms, vis dar sukančioms galvas, kaip spręsti inžinierių trūkumo problemą.

Ekspertai sutaria – būtini švietimo sistemos pokyčiai: reikia didinti tiksliųjų mokslų patrauklumą ir kokybę. Ypač svarbus vaidmuo tenka ir mokytojams, kurių entuziazmo ir kūrybiškumo dėka moksleiviai , visų pirma, ir susidomi elektronikos inžinerija.

Kauno pašonėje veikiančioje tarptautinės automobilių komponentų tiekėjos „Hella Lithuania“ gamykloje birželio 12 dieną vykusioje spaudos konferencijoje buvo svarstoma, kas išspręs elektronikos inžinierių trūkumo problemą.

Verslo vadovai, įdarbinimo specialistai ir švietimo atstovai dalinosi šių dienų aktualia statistika.

Sulygino su galinga enciklopedija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis