„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Audimas“ grupės pardavimai ir pelnas pernai augo 19 proc.

Sporto ir aktyvaus laisvalaikio aprangos įmonių grupė AB „Audimas“ 2021 metais gavo 25,3 mln. Eur pajamų arba 19 proc. daugiau nei pernai. Neaudituotas konsoliduotas ikimokestinis pelnas didėjo iki 2,9 mln. Eur, rašoma pranešime spaudai.
Audimas
Audimas / Audimo nuotr.
Temos: 2 Verslas Audimas, AB

Praėjusieji metai įmonei atnešė didelių ir reikšmingų pokyčių – „Audimas“ pertvarkė savo organizacinę struktūrą: atskyrė gamybos ir prekybos veiklą vykdančias įmones bei įsteigė nekilnojamo turto valdymo bendrovę.

Užsakomosios gamybos verslą vykdo UAB „Audimas Supply“, o prekinio ženklo verslą – UAB „Audimas Brand“. Rugpjūčio pabaigoje nekilnojamąjį turtą pradėjo valdyti UAB „Audimo turtas“. Kontroliuojančioje AB „Audimas“ liko sutelktos finansų, informacinių sistemų, personalo administravimo, turto valdymo ir kitos veiklos.

„Audimo“ valdybos pirmininkas bei LitCapital vadovaujantis partneris Šarūnas Šiugžda teigia, kad nors grupės bendrovės kaip ir kiti rinkos dalyviai 2021 metais susidūrė su reikšmingais tiekimo grandinių trikdžiais, žaliavų kainų augimu ir talentų stygiumi, laiku priimti sprendimai dėl elektroninės prekybos kanalo vystymo ir geras sąnaudų valdymas lėmė gerus rezultatus. 2022 metais planuojama išlaikyti panašius veiklų augimo tempus bei investuoti į naujas technologijas, verslo modelio ir produktų nišas, dar labiau stiprinti prekinio ženklo žinomumą.

Keletą mėnesių dėl karantino uždarytos „Audimas Brand“ parduotuvės neigiamos finansinės įtakos nepadarė – atvirkščiai, įmonės pajamos 2021 metais augo 11 proc. Įmonė ne tik tobulino savo elektroninę prekybą, tačiau plėtė ir fizinės prekybos tinklą – atidarė dvi naujas parduotuves Vilniaus „Akropolyje“ bei Pilaitės „Outlet“ prekybos centruose.

„Naujoji Vilniaus Akropolio parduotuvė tapo mūsų pačia pagrindine lokacija, kurioje siekiame pabrėžti tai, kas „Audimą“ išskiria iš kitų – lietuviškumo tematika, santykis su gamta, tvarumas“, – pasakoja „Audimas Brand“ vadovas Hardy Schulz.

Tuo tarpu „Audimas Supply“ 2021 metais pajamas augino net 26 proc. Gerus rezultatus lėmė įsibėgėjęs vartojimas, tad grįžtama prie strategijos orientuotis į sudėtingesnius, inovatyvesnius ir tvaresnius gaminius. Kaip teigia „Audimas Supply“ vadovė Inga Dumbliauskienė, viena iš didžiausių šio verslo stiprybių – lankstūs ir tvarūs sprendimai, orientacija į gaminių kokybę ir klientų poreikius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų