Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Audimas“ sugrįžta į Latvijos rinką

Aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos gamintojas „Audimas“ nusprendė grįžti į Latvijos rinką. Šalies sostinės prekybos centre „Domina“ pradeda veikti pirmoji firminė „Audimo“ parduotuvė.
Parduotuvė „Audimas“
Parduotuvė „Audimas“ / „Audimas“ nuotr.
Temos: 1 Audimas, AB

„Atsižvelgdami į Latvijos bei kitų Baltijos šalių ekonominę situaciją, matome potencialą verslo vystymui ir plėtrai, prekių ženklo stiprinimui. Žengiame į laisvalaikio bei aktyvaus gyvenimo būdo aprangos rinką kaimyninėje šalyje, siekdami išlaikyti ir didinti sportinių drabužių pasiūlą“, – sako Jurgita Būdienė, generalinė AB „Audimas“ direktorė.

Per artimiausius metus Latvijoje iš viso planuojama atidaryti keturias firmines parduotuves, įdarbinti apie 20 darbuotojų. Visos parduotuvės bus įrengiamos pagal naują „Audimo“ mažmenos tinklo koncepciją – vienos parduotuvės įrengimui skiriama iki 500 tūkst. litų.

„Aktyvus gyvenimo būdas ir sportas kasdieniame gyvenime tampa vis reikšmingesniu, todėl besikeičiantis žmonių mąstymas paskatino bendrovę dėmesį telkti būtent į gyvenimo būdą, kuris atsispindi ir „Audimas“ filosofijoje – mėgautis kiekviena gyvenimo akimirka, į gyvenimą žvelgti kaip į nuotykį, telkti vidinę harmoniją“, – sako Kristina Sypčenko, bendrovės rinkodaros vadovė.

Naują mažmenos koncepciją „Audimas“ pristatė Lietuvoje 2013 m. spalio mėnesį. Pasak K. Sypčenko, sprendimą bendrovė priėmė atlikusi rinkų ir šiuolaikinių technologijų analizę bei atsižvelgusi į sukauptą ilgametę patirtį. Naujos koncepcijos pokyčius nuosekliai planuojama įgyvendinti per dvejus metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos