„AUGA group“ pajamos augo iki 28 mln. eurų

​​​​​​​Per 2019 m. pirmus šešis mėnesius AUGA group ir jos dukterinių bendrovių pardavimo pajamos siekė 28,84 mln. Eur ir buvo 15 proc. didesnės nei 2018 m. atitinkamą laikotarpį, kai jos sudarė 25,01 mln. Eur, praneša bendrovė.
„Auga Group“
„Auga Group“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Grupės 2019 m. pirmojo pusmečio bendrasis pelnas sudarė 7,34 mln. Eur ir buvo 3,05 mln. Eur didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (2018 m. pirmojo pusmečio bendrasis pelnas – 4,29 mln. Eur).

Per 2019 m. pirmuosius šešis mėnesius Grupė uždirbo 0,34 mln. Eur grynojo pelno palyginus su 0,48 mln. Eur metais prieš tai.

Grupės 2019 m. šešių mėnesių EBITDA rodiklis sudarė 6,28 mln. Eur. Palyginimui, per tą patį laikotarpį 2018 metais Grupės EBITDA rodiklis siekė 4,10 mln. Eur.

Augalininkystės segmento 2019 m. pirmojo pusmečio pardavimo pajamos sudarė 8,78 mln. Eur palyginus su 7,60 mln. Eur atitinkamu laikotarpiu 2018 metais (padidėjo 15 proc.).

Augalininkystės segmento bendrasis pelnas, kuris apima žemės ūkio produkcijos pardavimo rezultatą, biologinio turto tikrosios vertės pokyčius bei žemės ūkio subsidijas, 2019 m. per pirmus šešis mėnesius sudarė 6,31 mln. Eur, palyginus su 4,44 mln. Eur ankstesniais metais.

Grybininkystės segmento 2019 m. šešių mėnesių pajamos buvo 13,80 mln. Eur, t.y. 1,46 mln. Eur arba 12 proc. didesnės lyginant su atitinkamu laikotarpiu 2018 m., kai jos sudarė 12,34 mln. Eur. Grybų pardavimo pajamos padidėjo 1,57 mln. Eur.

Grybų pardavimo pajamų augimas 2019 m. susijęs su vidutinės pardavimo kainos didėjimu. Šviežių grybų rinkos poreikių patenkinimas yra Grupės prioritetas dėl geresnių kainų bei siekio išlaikyti tvirtus santykius su klientais. Šviežių grybų kainos yra didesnės nei parduodamų perdirbėjams, todėl šviežių grybų dalies padidėjimas turėjo teigiamą įtaką vidutinių kainų augimui tiek neekologiškų, tiek ekologiškų grybų atveju.

Pienininkystės segmento 2019 m. antrojo ketvirčio pardavimo pajamos siekė 5,21 mln. Eur ir buvo apie 16 proc. didesnės nei 2018 m. atitinkamu laikotarpiu. Tiek padidėjęs parduoto pieno kiekis, tiek padidėjusi vidutinė pieno pardavimo kaina turėjo teigiamos įtakos pajamų augimui.

Bendras parduoto pieno kiekis padidėjo nuo 11,64 tūkst. tonų 2018 m. pirmąjį pusmetį iki 12,69 tūkst. tonų 2019 m. pirmąjį pusmetį (9 proc. padidėjimas). Vidutinė pieno kaina 2019 m. pirmąjį pusmetį siekė 379 Eur už toną ir buvo 10 proc. didesnė lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai.

Ekologinės produkcijos kainomis parduoto pieno dalis 2019 m. pirmąjį pusmetį sudarė apie 64 proc. ir buvo reikšmingai didesnė nei 2018 m. pirmąjį pusmetį, kai ji sudarė 31 proc. Atitinkamai, ekologinės produkcijos kainomis parduoto pieno kiekis per pirmąjį pusmetį padidėjo nuo 3,57 tūkst. 2018 m. tonų iki 8,09 tūkst. tonų 2019 m.

Galutiniam vartojimui skirtų produktų pakuotėse segmento pardavimo pajamos per 2019 m. šešis mėnesius sudarė 1,05 mln. Eur palyginus su 0,57 mln. Eur metais anksčiau.

Išplėsti eksporto apimtis leido pasirašytos sutartys su Pietų Korėja, Jungtiniais Arabų Emyratais, Rumunija, Ukraina, Šiaurės Makedonija ir Portugalija. Į visas šias šalis antrąjį metų ketvirtį buvo vykdomas produkcijos eksportas. Antrąjį metų ketvirtį prekybos susitarimai taip pat buvo pasiekti ir su naujais klientais Čekijoje bei Vengrijoje .

Viena sėkmingiausiai išvystytų naujų eksporto rinkų pirmąjį šių metų pusmetį tapo Jungtiniai Arabų Emyratai. Produkcija pradėta prekiauti didžiausiame Jungtinių Arabų Emyratų prekybos tinkle „Carrefour“ bei kitose parduotuvėse. Per kelis šių metų mėnesius Grupei ši šalis tapo viena pagrindinių eksporto krypčių galutiniam vartojimui skirtų produktų kategorijoje.

Eksporto pardavimų plėtra ir toliau buvo fokusuota į JAV ir Azijos rinkas. JAV šiuo metu vyksta derybos su potencialiais klientais, renkami užsakymai, pasirašomos tiekimo sutartys. Lyginant su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu sėkmingai augo galutiniam vartojimui skirtų produktų pakuotėse pardavimai Japonijoje. Šioje šalyje išaugo produkciją parduodančių prekybos taškų skaičius, išsiplėtė pardavimų geografija ir asortimentas.

Konservuoti produktai, ypač vartojimui paruoštos ekologiškos sriubos, ir toliau išlieka pagrindiniu šio segmento eksporto produktu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų