Karantinas pakeitė mūsų įpročius: kokio poilsio lietuviai ieško dabar?

Autentiško poilsio ir pramogų agentūros „Authentic Time“ įkūrėjai Paulius Bernotas ir Saulius Jaraminas žino, kad geriausiai pailsima ištrūkus iš įprastinės aplinkos.
Autentiška sodyba
Autentiška sodyba / Asmeninio archyvo nuotr.

Dėl šios priežastis savo verslą į vietinį turizmą nukreipę verslininkai atsigręžė į žmogų, pavargusį nuo miesto šurmulio, išsiilgusį gamtos ir lietuviškos autentikos dvaruose ar kaimo turizmo sodyboje.

Pavieniams vartotojams ir įmonių renginiams siūlomą laisvalaikio paketą pristatę verslininkai sako, kad išskirtinius paketus atostogoms galima įsigyti Baltijos šalyse.

Asmeninio archyvo nuotr./Poilsis kitaip
Asmeninio archyvo nuotr./Poilsis kitaip

Pagal kokius kriterijus atsirenkate vietas, kurias siūlote ir savo klientams?

– Viešbutis su SPA centru šiuolaikiniame statinyje, o gal geriau dvaras, išlaikęs savitą istoriją ir aplinką?

Į savo partnerių sąrašą esame įtraukę atnaujintus, restauruotus dvarus, kuriuose klientas išsipirkęs dovanų kuponą gauna nakvynę ir edukacinę programą.

Atsirenkame išskirtines, su natūralia gamta ir savita istorija, sodybas. Jos leidžia prisiliesti prie lietuviškų tradicijų.

Praeitą vasarą su komanda vykome į Ilzenbergo dvarą, bendravome su jo vietininku.

Kiek laiko gyvuoja autentiško poilsio ir pramogų agentūra „Authentic Time“?

Nepilnus dvejus metus. Įmonę įkūrėme 2020 metų vasarį. Tik pradėjus vystyti verslą pasigirdo pirmieji nerimo ženklai dėl pandemijos.

Netrukus po to turizmo sektoriaus veikla tapo itin sudėtinga. Šis sektorius iki pat dabar svarsto, kas bus ateityje?

Nežinomybėje ir klientai. Jie nėra tikri, ar gali rezervuotis atostogas, ar neteks dar kartą jų atšaukti. Blogiausia, matyt, ir yra nežinomybė.

Asmeninio archyvo nuotr./„Authentic Time“ įkūrėjai Paulius Bernotas ir Saulius Jaraminas
Asmeninio archyvo nuotr./„Authentic Time“ įkūrėjai Paulius Bernotas ir Saulius Jaraminas

– Nepavydėtina situacija išties. Matyt, nedaug trūko, kad nuleistumėte rankas? Veiklos pradžioje COVID iššūkiai – menki juokai…

– Tuo metu kaip ir daugelis turizmo sektoriuje mes ir jutome šoką: teko išspręsti daugybę nenumatytų situacijų, tvarkytis su išankstinėmis klientų rezervacijomis, pinigų grąžinimais.

Karantino pasekmės turizmo sektoriui ilgalaikės, dar ir dabar juntamos. Vasarą jautėme žmonių antplūdį, suvargę nuo pandeminių suvaržymų, jie veržėsi gamtos poilsio. Būdavo dienų, kai laisvų vietų nelikdavo.

– Verslo plėtrai dabartinė situacija ne pati patogiausia?

Matyt, kol kas nesiplėsime.

Nors ambicijų ir planų turime: ir dėl bendradarbiavimo su naujais Lietuvos dvarais, kurie siūlo apgyvendinimą ir edukacines programas, taip pat galvojame plėstis į Baltijos regioną.

Gal galimybių pasai uždegs žalią šviesą, žmonės laisviau judės. Mėginame žvelgti pozityviai.

Asmeninio archyvo nuotr./Poilsis kitaip
Asmeninio archyvo nuotr./Poilsis kitaip

– Kokios klientų nuotaikos? Ką žada šis šaltasis sezonas jums?

Žiemą nemažai dvarų ir sodybų gali priimti atostogautojus, bet dauguma žmonių atostogauja vasarą.

Tuomet ir gamtos sąlygos, ir oras palankesnis, žiemą lietuviai sėslesni.

Kuo jus sudomino turizmo verslas?

Su draugu pabaigę turizmo vadybos ir paveldo studijas Mykolo Romerio universitete siekėme savo pomėgį įdarbinti.

Paveldosauga ir dvarai buvo mūsų bakalauro darbo tema, taigi, galima sakyti, kone šešti metai ja gyvename.

Savo paslaugas siūlome ne tik mėgstantiems pagulėti po palme, siekiame, kad klientai pajustų autentiško poilsio dvasią Lietuvoje, susietų savo šaknis su istorija, būdami dvare ar autentiškoje kaimo turizmo sodyboje.

Asmeninio archyvo nuotr./Autentiška sodyba
Asmeninio archyvo nuotr./Autentiška sodyba

– Pozicionuojate save kaip autentiško poilsio ir pramogų gamtoje agentūrą. Ką būtent siūlote savo klientams?

Siūlome prisiliesti prie laukinės gamtos, pailsėti nuo miesto šurmulio, atrasti dvarus ir jų istoriją.

Autentiško poilsio ir pramogų paketus parduodame visose Baltijos šalyse, kviečiame apsilankyti vietiniuose restoranuose (pateikiame patrauklius kuponų pasiūlymus), taip pat organizuojame pavieniams asmenims ir įmonėms poilsines keliones su edukaciniais užsiėmimais, kuriame maršrutus po Lietuvą pagelbėdami grįžtantiems emigrantams ir iš užsienio atvykstantiems svečiams.

– Ar jau išsigryninote, kam esate įdomiausi ir aktualiausi?

– Daugiausia užklausų sulaukiame iš porų ir šeimų nuo 25 iki 50 metų amžiaus.

Aktyviausiai mūsų teikiamomis verslo paslaugomis žmonės domisi nuo ankstyvo pavasario iki vėlyvo rudens.

Asmeninio archyvo nuotr./Poilsis kitaip
Asmeninio archyvo nuotr./Poilsis kitaip

Ar taikote savo veikloje išpardavimus ar nuolaidas?

– Kartkartėmis taip, bet per daug į jas nesiveliame.

Kaip patekote į „Swedbank“ „Kiekvienas gali“ bendruomenę?

Esame šio banko klientai, turime įmonės sąskaitą. „Swedbank“ pasiūlė mums, kaip jaunai ir pradedančiai įmonei, geriausias sąlygas.

Sudalyvavę „Kiekvienas gali“ narių pusryčiuose susiviliojome pasiūlymu įsilieti į šią smulkiojo verslo bendruomenę.

Tai naudinga kiekvienai įmonei: puiki galimybė atrasti naujų klientų, padidinti žinomumą.

Tapkite ir jūs „Kiekvienas gali“ bendruomenės nariu!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis