Automobilių nuomos kompanija emigrantę kaltina bamperio įbrėžimu, ši tai neigia

Pernai gegužę Norvegijoje gyvenanti Violeta Ilgūnė kartu su šeima grįžo į Lietuvą ir šešioms dienoms išsinuomavo automobilį „Opel Insignia“ iš šias paslaugas teikiančios įmonės „Drive.lt“. Tačiau už poros dienų prasidėję nemalonumai tęsiasi iki šiol. Klientams įmonė beria priekaištus dėl ne vietoje palikto automobilio, dėl bamperio įbrėžimo, galiausiai paprašė sumokėti baudą.
„Opel Insignia“
„Opel Insignia“ / „GM Company“ / „Opel“ nuotr.
Temos: 2 Kaina Automobilis

Sumokėjo už nepadarytą įbrėžimą?

Į Lietuvą iš Norvegijos kartais grįžtanti Violeta Ilgūnė 15min pasakojo, kad automobilių nuomos paslaugas teikiančios įmonės „Drive.lt“ paslaugomis naudojosi jau du kartus anksčiau. Kadangi tenkino kaina – išsinuomavo ir trečią kartą, tačiau nelabai sėkmingai.

„Po dviejų dienų automobilis pradėjo rodyti ESP klaidą ir aš žinute pareikalavau, kad jie mums pakeistų automobilį“, – sakė V.Ilgūnė ir pridūrė, kad nepaisant to jis nebuvo pakeistas, aiškinant, jog tai pavojaus nekelia.

Gamintojo nuotr./Šviečianti ESP lemputė
Gamintojo nuotr./Šviečianti ESP lemputė

Besibaigiant nuomai, pagal susitarimą, klientai automobilį turėjo palikti vienoje stovėjimo aikštelėje šalia Vilniaus oro uosto, tačiau dėl netikėtų priežasčių to padaryti nepavyko.

„Tą dieną mūsų skrydis buvo labai ankstyvas – apie 6 valandą ryto, pirmadienį, ir mes apie 4 valandą turėjome išvažiuoti iš kiemo, esančio Subačiaus gatvėje, nes mes ten nuomavomės butą. O tas kiemas yra uždaras su pakeliamu užkardu, kuris atidaromas telefono skambučiu iš buto nuomotojos telefono numerio. Kaip tik tada, kai mums reikėjo į oro uostą, sutriko mobilaus ryšio operatoriaus ryšys“, – toliau pasakojo V.Ilgūnė.

Kaip tik tada, kai mums reikėjo į oro uostą, sutriko mobilaus ryšio operatoriaus ryšys, – kalbėjo V.Ilgūnė

Esą dėl šios priežasties nepavyko nuomoto automobilio grąžinti į reikiamą vietą, todėl buvo susitarta, kad buto šeimininkė „Drive.lt“ atstovams perduos automobilio raktus.

„Ir po savaitės mes gauname sąskaitą su 150 eurų, su nuotraukomis, kad mes sugadinome galinį bamperį“, – sakė buvusi įmonės klientė, tikinusi, kad jokio eismo įvykio nebuvo.

Automobilio bamperis / V.Ilgūnės atsiųsta nuotr.
Automobilio bamperis / V.Ilgūnės atsiųsta nuotr.

V.Ilgūnė toliau pasakojo, kad gavusi raginimą iš išieškojimo įmonės, visgi sumokėjo minėtus 150 eurų (ir papildomai 18 eurų už išieškojimo paslaugas) už neva sugadintą bamperį.

Neilgai trukus V.Ilgūnė kreipėsi į VVTAT dėl galimai nepagrįstai priskaičiuotų 168,23 euro bei išlaidų, patirtų dėl techniškai netvarkingo automobilio, kompensavimo. VVTAT šį prašymą patenkino tik iš dalies.

„Vartotojas nepateikė įrodymų, kad patyrė išlaidas dėl galimai techniškai netvarkingo automobilio. Taigi, Komisija pažymi, kad Vartotojo keliamas reikalavimas atlyginti patirtas išlaidas dėl galimai techniškai netvarkingo automobilio yra nepagrįstas“, – rašoma VVTAT nutarime.

VVTAT nutarimas / Ekrano nuotr.
VVTAT nutarimas / Ekrano nuotr.

Be to, V.Ilgūnė atkreipė dėmesį, kad „Drive.lt“ atsiųstose nuotraukose matomas ne tik sugadintas bamperis, bet ir atsispindi Vilniaus oro uosto fasadas (nors automobilis buvo paimtas iš kiemo Subačiaus gatvėje), tačiau tai ji pamatė tik sumokėjusi.

Automobilio bamperis / V.Ilgūnės atsiųsta nuotr.
Automobilio bamperis / V.Ilgūnės atsiųsta nuotr.

„Drive.lt“ žada kreiptis į teismą

„Ne Subačiaus gatvėje jis nufotografuotas, jis buvo nufotografuotas po nuplovimo Vilniaus oro uoste“, – patikino įmonės „Drive.lt“ vienas iš akcininkų ir vadybininkas Modestas Grėbliūnas.

Paklausus, kodėl ne toje vietoje, kur automobilis buvo paimtas, jis pateikė paaiškinimą.

„Kitoje nuomos sutarties pusėje yra parašyta, jeigu klientai grąžina automobilį purviną, jis varomas į plovyklą nuplauti. Yra buvę atvejų, kai žmonės specialiai važiuoja žvyrkeliais, bekelėmis, tada tas automobilis grįžta visas purvinas, dulkinas, todėl reikia jį nuplauti ir tik tada pasimato pažeidimai“, – kalbėjo M.Grėbliūnas.

Yra buvę atvejų, kai žmonės specialiai važiuoja žvyrkeliais, bekelėmis, tada tas automobilis grįžta visas purvinas, dulkinas, todėl reikia jį nuplauti ir tik tada pasimato pažeidimai, – kalbėjo M.Grėbliūnas.

Pasak jo, klientų paliktas automobilis buvo tokios būklės, kad nesimatė jokių įbrėžimų, todėl jis ir buvo varomas į plovyklą.

„Automobilis nuplaunamas prieš nuomą ir tada nufotografuojamas. Tas laikotarpis nuo grąžinimo iki vėl nufotografavimo trunka kelias dienas“, – sakė įmonės vadybininkas.

15min jo toliau klausė, ar per tą laiką įbrėžti automobilio bamperio negalėjo kažkas kitas, pavyzdžiui, įmonės darbuotojas, kuris jį vairavo nuo Subačiaus gatvės iki aikštelės prie oro uosto.

„Mes tai žinome, ką darome“, – nedaugžodžiavo jis.

Automobilio bamperis / V.Ilgūnės atsiųsta nuotr.
Automobilio bamperis / V.Ilgūnės atsiųsta nuotr.

Kalbant apie nuomos pradžioje automobilyje rodytą ESP klaidą, įmonės atstovas patikino, kad jokio pavojaus vairavimui ar saugumui nebuvo, todėl esą nebuvo ir būtinybės keisti automobilį.

Be to, jis akcentavo, kad nepaisant susiklosčiusios „force majeure“ situacijos, faktas tas, kad automobilis nebuvo pristatytas į reikiamą vietą.

„Drive.lt“ atstovas patikino, kad su VVTAT nutarimu nesutinka ir kreipsis į teismą.

„Mes vienareikšmiškai per 30 dienų nuo išvadų paskelbimo kreipsimės į teismą, nes kito kelio kaip nors kitaip įrodyti tiesą nebėra“, – sakė jis.

Mes vienareikšmiškai per 30 dienų nuo išvadų paskelbimo kreipsimės į teismą, nes kito kelio kaip nors kitaip įrodyti tiesą nebėra, – sakė M.Grėbliūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų