Avalynės tinklas į elektroninę prekybą investuoja 0,5 mln. litų

Parduotuvių tinklus „Danija“, „Wawa“, „FamClub“ ir „Este“ valdanti įmonė „Danbalt International“ tęsia el. prekybos plėtrą. Prieš dvejus metus atvėrusi pirmąją avalynės parduotuvę internete, dabar bendrovė atnaujina elektroninės prekybos sistemą bei pristato centralizuotą batų parduotuvę internete – Lantani.lt. Joje bus galima rasti visų „Danbalt International“ valdomų avalynės parduotuvių asortimentą.
„Tanya Heath“ kolekcija
„Tanya Heath“ kolekcija / „Scanpix“ nuotr.

Dvejus metus nuolat investavusi į el. prekybą, šių metų pradžioje „Danbalt International“ prekybai internete plėtoti įkūrė atskirą bendrovę „Šiuolaikinis mados centras“, kuri į elektroninės prekybos sistemos atnaujinimą investavo 0,5 mln. Lt.

Atnaujinus sistemą per pavasario-vasaros sezoną tikimasi 30 proc. pajamų augimo nei  2013 m.

Naująją parduotuvę valdančios bendrovės „Šiuolaikinio mados centras“ vadovas Mantautas Bieliauskas sako, kad Lietuvos pirkėjai vis dar pakankamai konservatyvūs ir į el. prekybą žiūri atsargiai, tačiau pastarųjų metų patirtis liudija, kad jų požiūris pamažu keičiasi.

Planuojame, kad investicijos į reklamą, klientų švietimas, garantuotas nemokamas prekių pristatymas arba grąžinimas į bet kurią tinklo, iš kurio buvo pirkta, parduotuvę šį skaičių per metus išaugins dvigubai.

„El. prekybos rinka intensyviai auga, tačiau darbo yra labai daug. Šiuo metu pajamos iš el. prekybos sudaro 3 proc. visų „Danbalt International“ pajamų. Planuojame, kad investicijos į reklamą, klientų švietimas, garantuotas nemokamas prekių pristatymas arba grąžinimas į bet kurią tinklo, iš kurio buvo pirkta, parduotuvę šį skaičių per metus išaugins dvigubai, – kalba M.Bieliauskas. – Ateityje tikimės dar labiau plėsti el. parduotuvių asortimentą ir pasiūlyti prekių, kurių negalima rasti įprastose parduotuvėse.”

El. parduotuvėje Lantani.lt kiekvienas „Danbalt International“ valdomas avalynės tinklas turi atskirą puslapį, kur galima matyti išskirtinai tos parduotuvės prekes, tačiau iš jo galima lengvai pereiti į kitą išsaugant informaciją apie pasirinktą avalynę.

Nuo 1993 m. Lietuvoje veikianti įmonė „Danbalt International“ valdo 53 avalynės parduotuves visoje Lietuvoje. Bendrovės metinė apyvarta – 60 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų