Prognozuojama, kad pasaulinė aviacijos technologijų rinka, kurios vertė 2020 m. siekė 4,95 mlrd. USD, nuo 2021 m. iki 2028 m. turėtų augti 21,4 proc. metinio augimo tempu (CAGR). Teigiamos tendencijos ir rinkos potencialas paskatino „Avia Solutions Group“ aviacijos technologijų įmonių valdymą bendrovėje „Digital Aero Technologies“, taip paraginant įmones bendradarbiauti, dalintis patirtimis ir idėjomis.
Pasak „Digital Aero Technologies“ generalinio direktoriaus Juliaus Norkūno „Ši nauja įmonė ne tik skatins inovacijas ir bendrus įmonių projektus visoje „Avia Solutions Group“, bet ir sieks pritraukti naujų verslo idėjų, ieškančių aplinkos, skatinsiančios verslų klestėjimą. Kursime novatorišką ir kūrybingą startuolių bendruomenę, kurioje mintys, idėjos ir ambicingi tikslai gali būti plėtojami kartu su esamomis įmonėmis, kurios jau yra pradėję savo sėkmingą plėtrą.“
Norkūnas, jau daug metų dirbantis su novatoriškomis idėjomis ir startuoliais, pridūrė: „Netrukus atidarysime savo naują skaitmeninių technologijų ir inovacijų centrą „AeroCity Tech Valley“, kuriame grupės įmonėms bus suteikiamos visos reikiamos priemonės vystyti ir plėtoti aviacijos pasaulį galimai pakeisiančias technologines idėjas.“
Per neseniai įkurtą „AeroCity Tech Ventures“ verslo rizikos kapitalą, „Digital Aero Technologies“ ketina investuoti į besivystančias įmones ir ieško ryžtingų asmenų, pasirengusių diegti inovatyvius sprendimus ir technologijas, plėtoti išmanias idėjas ir pasidalinti unikaliu požiūriu į aviacijos pramonę. Holdingo komanda didelį dėmesį skirs įmonių ilgalaikėms strategijoms, padės pritraukti reikiamus darbuotojus bei suteiks visas reikalingas priemones ir žinias sėkmingai verslo pradžiai ir plėtrai.
Viena pirmųjų įmonių, prisijungusių prie DAT, yra pirmaujanti pasaulinė aviacijos platforma „AeroTime“, kuri specializuojasi žiniasklaidos, turinio kūrimo, įdarbinimo, renginių ir konsultavimo paslaugų aviacijos pasauliui srityje.
Pagrindinis „AeroTime“ kanalas aerotime.aero kiekvieną mėnesį pritraukia beveik 1,5 milijono unikalių vartotojų ir yra laikomas vienu pagrindinių aviacijos naujienų ir informacijos portalų. Per savo įdarbinimo verslą „AeroTime“ padeda aviacijos profesionalams, įskaitant pilotams, orlaivių įgulų nariams ir inžinieriams, grįžti į darbą po pandemijos ir bendradarbiauja su viso pasaulio oro linijomis, padedami jiems užpildyti laisvas darbo vietas. „AeroTime“ konferencijų programa, pavadinta „Air Convention“, aviacijos profesionalus vėl suburs 2022 m. pabaigoje, paragindama aviacijos lyderius iš viso pasaulio aptarti, diskutuoti ir nuspręsti pramonės ateitį.
AviationCV.com yra viena iš pirmaujančių aviacijos darbo skelbimų platformų pasaulyje ir yra „AeroTime Recruitment“ dalis. AviationCV.com yra ne tik laisvas profesionalias aviacijos darbo vietas visame pasaulyje skelbianti platforma, bet ir specialistų kontaktų bazė, registruojanti aviacijos specialistus dirbančius įvairiose aviacijos pramonės šakose, suteikianti galimybę naujų darbo vietų ieškantiems profesionalams apie jas sužinoti pirmiems.
Prieš pandemiją AviationCV.com pritraukė 150 000 lankytojų per mėnesį, o dabar pilnu tempu tęsia veiklą, padėdama oro linijoms ir kitoms aviacijos įmonėms pasiekti profesionalius ir kvalifikuotus kandidatus. AviationCV.com planuose – investicijos į naujų produktų kūrimą tiek privatiems, tiek verslo klientams, pradedant patobulinta aviacijos profesionalų duomenų baze, kurią norima išplėsti iki daugiau nei 100 000 kontaktų visame pasaulyje.
Richard Stephenson, „AeroTime“ generalinis direktorius ir vyriausiasis redaktorius, sakė: „Tai išties įdomus „AeroTime“ plėtros laikotarpis. Mūsų lankytojų skaičius ir jų įsitraukimas auga, mūsų produktų asortimentas plečiasi, o į savo komandą jungiame aviacijos ekspertus iš viso pasaulio ir tampame plačiai žinomi kaip viena įtakingiausių aviacijos platformų. Ir tai – tik pradžia! DAT investicija leis mums greičiau pasiekti savo planų ir paspartinti daromą pažangą. Mūsų tikslas yra tapti populiariausia aviacijos platforma pasaulyje.“
„Digital Aero Technologies“ į „AeroTime Hub“ investuoja 3 milijonus eurų, kad padėtų įmonei pasiekti ambicingus tikslus. „AeroTime News“ planuose – persikėlimas į naujas patalpas su profesionalia televizijos studija, kur komanda galės kurti itin aukštos kokybės vaizdo turinį. Bendrovė jau ruošiasi savo skaitytojų bazei pristatyti karščiausių aviacijos naujienas net keliais formatais.
Investicija pasitarnaus tolimesnėje „AeroTime“ plėtroje ir leis įmonei pasiūlyti daugiau paslaugų bei plėsti komandą, dirbančią iš viso pasaulio – nuo Australijos iki Austrijos, Nuo JAV iki Jungtinės Karalystės. Padedama „Digital Aero Technologies“, įmonė atkakliai siekia savo tikslo – tapti didžiausia skaitmeninės žiniasklaidos įmone aviacijos pramonėje, aptarnaujančia globalią aviacijos rinką iš Vilniaus, Lietuvoje..