Iki šiol parduotuvės Vilniuje daugiau buvo orientuotos į rajono gyventojus, kas netenkino ir neatspindėjo vieno iš didžiausių Lietuvoje prekybos buities elektronika tinklo koncepcijos.
Šiuolaikinis pirkėjas yra smalsus, apsiskaitęs ir išrankus, tačiau nemažėjantis pirkėjų dėmesys specializuotoms parduotuvėms liudija, kad klientams yra svarbus išmanus požiūris į prekes. Mes siekiame, kad klientai užėję į mūsų parduotuves ne tik išgirstų „laba diena“, bet gautų išsamią konsultaciją apie prietaiso galimybes ir techninius sprendimus. Beveik prieš du dešimtmečius įkurtas prekybos tinklas „Avitela“ augo dėl dėmesingumo klientui ir kokybiškoms prekėms. Mūsų strategija nevienadienė, mums klientų pasitikėjimas yra svarbiausias uždavinys ir įmonės augimo variklis.
Šiuo metu prekybos tinklas „Avitela“ orientuojasi į taupaus vartojimo prekes. Mes skaičiuojame ne tik pradinę kainą, kurią klientas sumoka įsigydamas prekę, mums svarbu, kiek ji kainuos ir ją naudojant. Praeitais metais įmonėje įdiegta prekių vertinimo sistema, pagal kurią klientams yra lengviau orientuotis. Prekėms, kurios susijusios su taupiu vartojimu, mes suteikiame vertinimą – ekologiška.
Investicijos į naująją parduotuvę sudarys net kelis milijonus litų. Patalpos buvo iš esmės rekonstruotos ir didelę dalį investicijų sudaro naujausia prekybinė įranga, dėl kurios daugelis prekių, net pačių naujausių pasaulyje, bus eksponuojamos savitarnos erdvėse. Prekybos tinklas vienas iš pirmųjų Lietuvoje konsultacijoms pradėjo naudoti interaktyvų prekės pristatymą. Čia galima net tik paliesti prekes, bet ir gauti visą įmanomą informaciją apie prekę vienoje vietoje. Klientams, kurie mėgsta būti savarankiški, prekybos tinklas „Avitela“ siūlo sužinoti informaciją patiems, interaktyviuose informacijos stenduose.
Šias metais prekybos tinklas numatęs daug investuoti į prekybos modernizavimą, kas leis apsaugoti pirkėjus nuo prekių kainų augimo ir pamatyti pasaulines naujienas Lietuvoje ant prekystalių dar greičiau.
Prekybos tinklas „Avitela“ valdo 20 parduotuvių Lietuvoje, ši parduotuvė Vilniuje – 21-oji. Įmonėje dirba 200 darbuotojų. Praeitų metų apyvarta beveik 100 mln. litų be PVM.