Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aviva Lietuva" pernai uždirbo 9,2 mln. eurų pelno

Didžiosios Britanijos kapitalo gyvybės draudimo ir pensijų bendrovė „Aviva Lietuva“ pernai uždirbo 9,2 mln. eurų grynojo pelno – 22,7 proc. daugiau nei 2013 metais, kai įmonės grynasis pelnas buvo 7,5 mln. eurų.
„Aviva“
„Aviva“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Per 2014 metus bendrovė pasirašė 43,9 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų, arba 19 proc. daugiau nei 2013-aisiais, ir pagal šį rodiklį valdė didžiausią šalies gyvybės draudimo rinkos dalį – 20,41 proc., teigiama „Aviva Lietuvos“ pranešime spaudai.

Pernai įmonė surinko ir rekordinį skaičių naujai pasirašytų gyvybės draudimo įmokų metams – 13,8 mln. eurų arba 25 proc. daugiau nei 2013 metais. Naujų vienkartinių gyvybės draudimo įmokų suma pernai išaugo 45 proc. iki 9,3 mln. eurų.

2014 metais sparčiai augo ir „Aviva Lietuva“ pensijų veiklos apimtys – į įmonės klientų pensijų kaupimo sąskaitas pateko 16 proc. daugiau įmokų nei 2013 metais, iš viso 39,7 mln. eurų.

„Tam reikšmingą postūmį davė Lietuvoje įgyvendinta pensijų kaupimo sistemos reforma ir žmonių pasirinkimas kaupti pensijai pilna apimtimi su savo priemoka ir valstybės subsidija. Šį kaupimo būdą pasirinko 54 proc. mūsų pensijų fondų dalyvių“, – teigė A.Grabinskė.

Per praėjusius metus prie „Aviva Lietuva“ prisijungė 24,5 tūkst. naujų gyvybės draudimo ir pensijų fondų klientų, iš viso įmonė aptarnauja jau 255 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Bendras „Aviva Lietuvos“ valdomas gyvybės draudimo ir pensijų fondų klientų turtas praėjusiais metais augo ketvirtadaliu iki 400,9 mln. eurų.

„Aviva Lietuva“ priklauso vienai didžiausių pasaulyje draudimo grupių „Aviva“, kurios pelnas po mokesčių pernai padidėjo 91 proc. iki 1,7 mlrd. svaro sterlingų (2,3 mlrd. eurų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?