15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„Baltic Ground Services“ planuoja padidinti aptarnaujamų skrydžių skaičių 40 proc.

Tarptautinė antžeminių aviacijos paslaugų bendrovė UAB „Baltic Ground Services“ paskelbė nusprendusi paskirti Liną Gegužį, ilgametį bendrovės gamybos vadovą, nauju „Baltic Ground Services Poland“ generaliniu direktoriumi. Naujojo direktoriaus vadovaujama Lenkijoje veikianti antžeminio aptarnavimo įmonė 2014-aisiais metais planuoja žymiai išplėsti produktų, paslaugų ir esamų klientų sąrašą padidinant aptarnaujamų skrydžių skaičių net 40 proc.
„Baltic Ground Services“ (BGS)
„Baltic Ground Services“ (BGS) / BGS nuotr.

Nuo 2010-ųjų metų sėkmingai veikianti Baltic Ground Services Poland šiandien aptarnauja  airBaltic, Aeroflot, Aer Lingus ir kitų oro linijų lėktuvus Varšuvos, Katovicų bei Krokuvos oro uostuose.

„Paprastai, naujai įmonei įsitvirtinti lėktuvų bei keleivių aptarnavimo segmente prireikia keleto metų. O pritraukti stambias oro linijas – ne mažiau nei trijų ar keturių sėkmingos veiklos metų. Lenkijoje tai mums pavyko pasiekti vos per du metus. Dabar kai pirminis vystymosi etapas sėkmingai baigėsi, mes planuojame sutelkti pagrindinį dėmesį į esamų produktų ir paslaugų plėtrą. Preliminariai, šiais metais Baltic Ground Services Poland aptarnaus daugiau kaip pusantro tūkstančio skrydžių. Bet jau kitais metais mes turime planų padidinti šį skaičių dar maždaug tūkstančiu“, – mintimis apie tolesnius vystymosi planus pasidalino Baltic Ground Services Poland vadovas Linas Gegužis.

Pasak L.Gegužio, šiuo metu Lenkijos  oro transporto rinka ir keleivių srautai oro uostuose sparčiai auga. Pastarieji jau viršijo iki-krizinius metų rodiklius ir siekia beveik 25 mln. keleivių per metus. Prognozuojama, kad mažiau nei per dešimt metų šis skaičius perkops 40 mln.

„Dirbdami trijuose didžiausiuose Lenkijos oro uostuose mes tikimės, kad šiais metais aptarnausime daugiau kaip 160 tūkstančių keleivių. Atsižvelgiant į rinkos perspektyvas, ypač Varšuvos oro uoste, pagrindinį dėmesį skirsime antžeminio aptarnavimo, degalų pylimo bei maitinimo pristatymo paslaugoms. Be to, šiais metais daug dėmesio skyrėme ir vidinių procesų bei personalo optimizavimui taip apie 30 proc. sumažindami operacines sąnaudas. Taigi, kitais metais laukiame žymaus pajamų padidėjimo“, – komentuoja Baltic Ground Services Poland vadovas.

Tuo tarpu Lenkijoje vis sparčiau vystosi pigių skrydžių oro linijų veikla. Specialistai pabrėžia, kad jau šiandien beveik 50 proc. visų tarptautinių skrydžių iš/į Lenkijos oro uostus vykdo „low-cost“ vežėjai. Prognozuojama, kad šių oro linijų pozicija rinkoje dar labiau sustiprės, kadangi šių metų pradžioje vienas didžiausių pasaulyje pigių skrydžių operatorių atidarė savo antrąją bazę Krokuvos oro uoste.

„Aktyvus oro transporto rinkos Lenkijoje augimas yra neatsiejamas nuo sparčios pigių skrydžių bendrovių plėtros. Savo strategijoje esame numatę ne vieną sprendimą, kurie pritaikyti būtent tokiems vežėjams. Pavyzdžiui, neseniai pristatyta mūsų pačių jėgomis sukurta keleivių registracijos ir įlaipinimo sistema Avia DCS leidžia atsisakyti didžiulių registracijos punktų ir pereiti prie mobilios, mažai sveriančios įrangos. Jos dėka galima žymiai pagreitinti „low-cost“ ir čarterinių skrydžių keleivių aptarnavimą bei ženkliai sumažinti nepatogumus, dažnai patiriamus keleiviams belaukiant skrydžio. Taip pat jau šiuo žemos sezonu mes pradėsime naudoti mūsų sukurtą ekologišką antiledodaros skystį, kuriuo tikimės ne tik sumažinti poveikį aplinkai, bet ir pritraukti gamtą tausojančius klientus. Tikimės, kad mūsų veikla ir toliau išliks gana sėkminga, ir jau 2015-aisiais mes pratęsime plėtrą ir į kitus Lenkijos oro uostus“, – teigia Linas Gegužis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais