Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Baltic Optical Dimension“ apyvarta per metus išaugo daugiau nei 2 kartus

Didžiausios individualizuotų akinių lęšių gamyklos Baltijos bei Rytų Europos šalyse „Baltic Optical Dimension“ pardavimų pajamos padidėjo daugiau nei 2,2 karto, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Akių patikra.  shutterstock nuotr.
Kontaktiniai lęšiai

Bendrovės BRD valdoma „Baltic Optical Dimension“ savo veiklą pradėjo 2015 m. vasarį. Į gamyklą tuo metu investuota daugiau nei 4,5 mln. eurų. 2017 m. birželio 30 d. įmonė atskyrė savo veiklą nuo kompaktinių diskų gamyklos.

Kaip teigia Vytautas Tuminas, UAB BRD vadovas, įmonės apyvartos augimą lemia aktyvėjantis eksportas ir ėjimas į naujas rinkas – vien praėjusiais metais pradėta bendradarbiauti su Danijos, Vokietijos, Lenkijos, Graikijos, Bulgarijos optikos įmonėmis. Per 2017 metus „Baltic Optical Dimension“ naujų klientų skaičius išaugo apie 18 proc.

26,6 proc. įmonės produkcijos parduodama Lietuvoje, 73,4 proc. lęšių eksportuojama į kitas Europos šalis, pagrindinė užsienio kryptis – Prancūzija.

Kaip tikina „Baltic Optical Dimension“ atstovas, įmonės konkurencingumą rinkoje taip pat lemia prekyboje siūlomi inovatyvūs skaitmeniniai sprendimai, leidžiantys klientus aptarnauti inovatyviau ir tiksliau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?