„Iki šių metų pabaigos norime suformuoti darbuotojų komandą jau penktai dviračių surinkimo linijai, o augančios užsakymų apimtys skatina planuoti naujų linijų įrengimą“, – planais dalinasi Žilvinas Dubosas, „Baltik vairo“ generalinis direktorius.
Rekordiškai išaugo paklausa
Dėl visą pasaulį ištikusios pandemijos šiemet „Baltik vairui“ teko keletą kartų keisti veiklos planus: sausį sutriko komponentų tiekimas iš Kinijos, o kovą gamybos procesus koregavo Europoje skelbiami karantinai. Veikiami nežinios, pardavėjai atšaukinėjo užsakymus, laikinai stabdė prekybą.
„Nors nuo metų pradžios iki pat gegužės veikėme nuolat besikeičiančiomis sąlygomis, buvome tvirtai nutarę – darbuotojai nepraras darbo, visiems užtikrinsime saugias darbo sąlygas ir didžiąją dalį pajamų, jei tektų izoliuotis ar gydytis nuo Covid-19“, – pasakoja įmonės vadovas.
Balandį keturioms savaitėms gamybą priversta sustabdyti įmonė netrukus susidūrė su priešingu iššūkiu – vienas po kito dviračių pardavėjai pradėjo didinti užsakymus.
„Dviračių pageidavo įsigyti dešimtys tūkstančių naujų pirkėjų, panorusių viešąjį transportą iškeisti į saugesnę, ekologiškesnę ir sveikatai naudingesnę transporto priemonę, – aiškina Ž.Dubosas. – Mūsų pajėgumai leidžia reikšmingai padidinti gamybą – turime gerą progą apmokyti ir įdarbinti dar daugiau žmonių, suteikti jiems stabilias darbo vietas ir galimybę dirbti pažangiai organizuotoje įmonėje.“
Pasak įmonės vadovo, itin sparčiai auga elektrinių dviračių paklausa, stabilus išlieka tradicinių dviračių poreikis.
Per metus daugiau kaip 300 tūkst. dviračių surenkanti gamykla beveik visą produkciją eksportuoja į Vakarų Europą.