Bendrovės valdybos pirmininkas Meelis Milderis šį planą pavadino radikaliausiu žingsniu per visą įmonės veiklos laikotarpį, kurį paskatino siekis nutraukti nuostolingą veiklą.
Anot M.Milderio, „Baltika“ vietoj tarptautinio augimo renkasi orientavimąsi į Baltijos valstybių rinką, išlaidas iš esmės mažins atsisakydama gamybos Estijoje, sujungdama dalį prekės ženklų, taip pat nutraukdama bendradarbiavimą su frančizės partneriais Rusijoje.
Gamybos padaliniai Estijoje, kurie dabar gamina maždaug trečdalį visos „Baltika“ produkcijos, bus uždaryti iki šių metų pabaigos. Darbo neteks 340 darbuotojų.
„Mes pirksime siuvimo paslaugas daugiausia iš partnerių Europoje. „Baltika“ žinioje išliks produktų plėtra, dizainas ir kokybės kontrolė“, – sakė M.Milderis.
„Baltika“ tikisi metines išlaidas per artimiausius 12 mėnesių sumažinti 2 mln. eurų.
Dviejų iš trijų pagrindinio produkcijos segmento prekės ženklų – „Mosaic“ ir „Bastion“ – nuo ateinančių metų pavasario sezono bus atsisakyta, visa ši produkcija turės „Monton“ prekės ženklą. Abu „premium“ segmento produkcijos segmento prekės ženklai – „Ivo Nikkolo“ ir „Baltman“ – bus išsaugoti.
Pasak M.Milderio, „Baltika“ sieks iš akcininkų pritraukti 5 mln. eurų, iš jų 3 mln. eurų – 2018 ir 2019 metų nuostoliams padengti, o 2 mln. eurų – veiklos pertvarkai.
„Baltika“ tikisi metines išlaidas per artimiausius 12 mėnesių sumažinti 2 mln. eurų.
2018-aisiais „Baltika“ pardavimų pajamos sumenko 6 proc. iki 44,7 mln. eurų, įplaukos iš mažmeninės ir didmeninės prekybos kritus atitinkamai 3 proc. ir 31 proc., o elektroninės prekybos – padidėjus 16 procentų. Patirtas 3,1 mln. eurų grynasis nuostolis.