Bankas „Santander“ pirmąją Kalėdų dieną JK klientams per klaidą pervedė 130 mln. svarų

Jungtinėje Karalystėje bankas „Santander“ ketvirtadienį mėgino susigrąžinti 130 mln. svarų (155 mln. eurų), kuriuos per klaidą išmokėjo klientams pirmąją Kalėdų dieną.
„Banco Santander“
„Banco Santander“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dėl „techninės problemos“ 75 tūkst. mokėjimų buvo du kartus atlikti maždaug 2 tūkst. įmonių ir komercinių sąskaitų turėtojų, sakoma banko pranešime, atsiųstame naujienų agentūrai AFP, patvirtinančiame leidinio „The Times“ paskelbtą pranešimą.

Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.

Bankas pridūrė „bendradarbiausiantis su daugeliu bankų visoje JK, kad artimiausiomis dienomis atgautų atliktus pakartotinius mokėjimus“.

Pasak jo, mokėjimai galėjo apimti darbo užmokestį ir mokėjimus tiekėjams.

„The Times“ pranešė, kad mokėjimai buvo atlikti į sąskaitas daugelyje JK bankų, iš kurių „Santander“ mėgina atgauti pinigus.

Vienas bankas laikraščiui teigė, kad nelinkęs susigrąžinti lėšų, jei sąskaitos turėtojai jau būtų išleidę netikėtai gautas sumas, o pinigų grąžinimas lemtų sąskaitoje laikomų lėšų pereikvojimą.

„Santander“ teigė, kad jis taip pat turi įdiegęs bankinius „procesus, skirtus susigrąžinti lėšas tiesiai iš gavėjų“.

Bankas teigė, kad klaidą sukėlė mokėjimo planavimo problema, kurią „greitai nustatė ir ištaisė“.

„Santander“ Didžiojoje Britanijoje turi 14 mln. sąskaitų savininkų ir per pirmuosius tris 2021 metų ketvirčius uždirbo daugiau nei 1 mlrd. svarų grynojo pelno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų