„Į mano SEB banko sąskaitą periodiškai pervedinėjami pinigai ne pagal mokėjimo paskirtį, per pavedimo paskirtį su manimi bando kontaktuoti žmogus. Kreipiausi į banką norėdama išspręsti šią problemą, grindžiau tuo, kad neturėsiu kaip paaiškinti Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI), iš kur gaunamos pajamos. Banko atstovo atsakymas toks: užsidaryti banko sąskaitą arba kreiptis į paslaugų teikėją asmeniškai, šiuo atveju „Revolut“, su prašymu blokuoti siuntėją“, – rašė Lina.
Su 15min bendravęs jos vaikinas teigė, kad siuntėjas jiems žinomas, tačiau iš jo jie jokių pinigų neprašo, bendrauti nenori, o minėtas perlaidų paskirties žinutes vertina kaip priekabiavimą.
„Asmeninės žinutės, vyras rašo moteriai. Priekabiavimas. Žinutės tokio pobūdžio kaip „Pasiilgau“, „Atleisk“, siūlo susitikti. Tai yra absurdas. Jie [bankas] matė tas žinutes, perskaitė ir teigia, kad vis tiek negali padėti“, – sakė pašnekovas.
Vyras teigė, kad gaunamos sumos yra labai įvairios – gali būti po eurą, o kartais siekia ir šimtus eurų. Perlaidos vykdomos periodiškai, ši situacija tęsiasi nuo lapkričio.
Dar daugiau – pora baiminasi, kad tokios perlaidos gali atkreipti ir institucijų dėmesį. Žiniasklaidoje ne kartą rašyta, kad įtartinos perlaidos peržiūrimos ir pačių bankų, o kadangi kartais tos sumos nėra simbolinės, taip pat gali atkreipti ir, pavyzdžiui, mokesčių inspekcijos dėmesį.
Net ir atsižvelgiant į tai, kad iš minėto asmens pora pinigų nelaukia ir nenori, nemalonus į perlaidos paskirties laukelį įrašytas žinučių turinys niekaip negali atitikti mokėjimo paskirties, argumentuoja vyriškis.
„Per mokėjimo paskirtį rašomos asmeninės žinutės. Kreipėmės į banką prašydami užkirsti tam kelią, nes pinigai ateina ne pagal paskirtį. Mes neturėsime ką paaiškinti mokesčių inspekcijai. Norėtume, kad jie mums paaiškintų – kodėl aš turiu uždaryti mokėjimo sąskaitą, jeigu mane pasiekia pinigai ne pagal mokėjimo paskirtį?“, – retoriškai klausė pašnekovas.
Jis teigė, kad pora kreipėsi ir į policiją, tačiau pareigūnai taip pat pasiūlė kreiptis į banką.