Teigiama, kad „airBaltic“ buvo vienas stambesnių „Snoro“ banko klientų ir skolininkų. Pagal 2014 metų kovo 20 dieną su „Snoro“ bankroto administratoriumi pasirašytą sutartį, Latvijos bendrovė įsipareigojo 20 mln. eurų skolą gražinti etapais – pirmajame ji bankui mokėjo tik palūkanas, vėliau pradėjo mokėti skolą, o visiškas atsiskaitymas buvo numatytas 2029 metais. Iki skolos sugrąžinimo anksčiau laiko, „airBaltic“ jau buvo sumokėjusi 7,3 mln. eurų palūkanų ir skolos.
„Galima sakyti, kad sėkmingos derybos su „AirBaltic“ banko kreditoriams sutaupė dešimtį metų. Toks sprendimas tapo įmanomas pasikeitus aplinkybėms ir Latvijos bendrovės finansinei situacijai. „AirBaltic“ įvykdė savo įsipareigojimus bankui sumokėdama visą skolą iki paskutinio cento, o „Snoras“ iš esmės baigė didžiausių paskolų susigrąžinimo etapą. Žinoma, tebesitęsia sudėtingi tarptautiniai teisiniai ginčai dėl buvusių akcininkų galimai pasisavintų banko pinigų, tačiau tai jau kita istorija“, – pranešime spaudai sakė „Snoro“ bankroto administratorius Gintaras Adomonis.
„Snoro“ banko veikla Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimu buvo sustabdyta 2011 metų lapkričio 16 dieną, lapkričio 24 dieną Lietuvos bankas kreipėsi į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo, o bankroto byla „Snorui“ buvo iškelta 2011 metų gruodžio 7 dieną.