Kaip pranešė įmonė, „Manilla“ produkcijos gamybą vykdžiusiai bendrovei „Dermofaktorius“ inicijuojama bankroto procedūra.
Tačiau prekės ženklas gyvuos toliau – iš „Manilla“ jis pervadinamas į „Manilla Med“.
Prekės ženklą kartu su verslo dalimi iš „Manilla“ įkūrėjos Rūtos Merkytės įsigys privatus investuotojas, veikiantis estetinės medicinos srityje. Prekės ženklo produktų kūrėjų komandą sudarys 5 patyrę medikai bei mokslininkai. R.Merkytė įmonėje dirbs kaip konsultantė.
„Nuo veiklos pradžios išskirtinį dėmesį skyrėme savo produkcijos natūralumui. Džiaugiuosi, kad nuo šiol „Manilla Med“ produktai rinkoje išsiskirs dar viena jos klientėms bei klientams itin aktualia savybe – ypatingu dėmesiu odos sveikatai“, – teigia R.Merkytė.
„Manilla Med“ veikla bus sukoncentruota į formulių kūrimą, prekės ženklo vystymą bei prekybą. Produkcijos gamyba bus perduota išorės partneriams.
Naujasis prekės ženklo „Manilla Med“ savininkas bus paskelbtas užbaigus įsigijimo sandorį.