Vilnietė Miglė kartu su įprastais maisto produktais šįkart užsisakė ir alaus. Internetinėje parduotuvėje buvo nurodyta įprasta kaina, be nuolaidos, todėl Miglė nustebo, kai gavo elektroninę sąskaitą. Joje nurodyta, kad dviem tam tikros rūšies alaus buteliams pritaikyta 54 euro centų nuolaida.
„Nustebau, kad alui pritaikyta nuolaida. Juk jau seniai negalima skelbti apie jokius alkoholių gėrimų atpiginimus. Žinoma, jeigu ir būčiau žinojus, kad čia yra nuolaida, nebūčiau pirkusi daugiau gėrimo, nei man reikia. Juolab kad ir kaina nepasirodė labai maža, veikiau – įprasta“, – kalbėjo Miglė.
Pasirodo, ne ji viena matė alui taikomą nuolaidą – su tuo susidūrė ir kiti „Barboros“ klientai. Prekybininkas tikina, kad nuolaida vartotojams buvo rodoma per klaidą.
„Dėl klaidos, atsiradusios sąskaitų išrašymo modulyje po vieno iš sistemos atnaujinimų, šis reguliarios kainos pokytis kurį laiką buvo atvaizduojamas sąskaitoje. Kainos pokytis nebuvo skelbiamas, vaizduojamas bei matomas nei internetinės parduotuvės svetainėje, nei jokiu kitu pirkimo proceso metu. Pirkėjai galėjo jį matyti tik po prekių pristatymo, jiems teikiamoje sąskaitoje faktūroje“, – 15min aiškino bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.
Jis priminė, kad įstatymai leidžia parduotuvėms nustatyti parduodamų prekių kainas. Alkoholio produktų kainodarą „Barbora“ peržiūri kiekvieną mėnesį ir pagal situaciją rinkoje nustato kainas, kurios galioja ne trumpiau nei 30 dienų.
„Pastebėjus šią IT modulio klaidą ji buvo operatyviai pašalinta. Atsiprašome pirkėjų už šį nesusipratimą“, – T.Kibildis tikino, kad alkoholis sudaro labai mažą parduodamos produkcijos dalį.
Beje, „Barbora“ po 20 valandos užsakymo, kuriame yra ir alkoholis, nebeatveš, o kitu metu dėl pristatyto alkoholio kurjeriai reikalauja nurodyti gimimo datą.
Narkotikų, tabalo ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) kol kas negali atsakyti į klausimą, ar rodydama nuolaidą alui „Barbora“ padarė pažeidimą, kadangi šiuo klausimu departamente yra pradėtas tyrimas.