Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Barbora“ plečiasi į Lenkiją

„Maxima Grupės“ valdoma trijose Baltijos šalyse veikianti elektroninė parduotuvė „Barbora“ žengia į Lenkijos rinką, kur ji turi prekybos tinklą „Stokrotka“. Anot „Barboros“ vadovo, toks žingsnis žengtas, pernai įtvirtinus pozicijas Baltijos šalių rinkose.
Darbas su „Barbora“ kurjeriu
Darbas su „Barbora“ kurjeriu / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak Andriaus Mikalausko, pirmuoju plėtros etapu „Barbora“ žengs į Lenkijos sostinę Varšuvą.

„Plėtra į Lenkiją – jau subrendęs strateginis įmonės plėtros etapas. Pirmuoju plėtros etapu žengsime į Varšuvą. Čia matome ypač daug neišnaudoto potencialo e. komercijai augti“, – pranešime sakė A.Mikalauskas.

Pasak jo, plėtrą į Lenkiją „Barbora“ mato ne tik kaip verslo perspektyvą, bet ir galimybes Baltijos šalių klientams.

„Barbora“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2014-aisiais, o 2018 metais išsiplėtė į Latviją ir Estiją.

Pernai, pasaulį užklupus koronaviruso pandemijai ir gerokai išaugus maisto į namus pristatymo poreikiui, „Barbora“ plėtėsi ir į mažesnius Baltijos šalių miestus.

Nuo pandemijos pradžios „Barbora“ Lietuvoje daugiau nei dukart padidino darbuotojų skaičių, rodo „Sodros“ duomenys – šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 1,3 tūkst. žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?