„Varšuvoje gyvena tiek gyventojų, kiek visuose Baltijos šalių miestuose, kuriuose veikia „Barbora“, kartu sudėjus. Tačiau kartu Varšuvos e-komercijos rinka yra mažesnė nei Vilniaus. Tai rodo, kad e.prekyba maisto ir kasdieniais produktais čia dar nėra taip pažengusi, kaip Lietuvoje, o tai atveria didelį potencialą naujiems žaidėjams.
Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vadovavomės principu žengti rinkos priešakyje ir kurti e.prekybos maistu standartą“, – apie planus įsitvirtinti naujoje rinkoje ir prisidėti prie Lenkijos e-komercijos augimo kalba didžiausios Baltijos šalyse elektroninės maisto parduotuvės vadovas Andrius Mikalauskas.
„Barbora“ savo verslo modelį didele dalimi perkėlė ir į Lenkijos rinką. Tačiau, atsižvelgdama į rinkos dydį ir vartotojų lūkesčius, šį modelį lokalizavo.
Strateginis „Barboros“ partneris ir pagrindinis prekių tiekėjas Lenkijoje yra „Maxima Grupės“ valdomas lenkiškas tinklas „Stokrotka“. Taip pat „Barbora“ dėmesį skiria bendradarbiavimui su vietiniais produktų tiekėjais.
„Kitaip nei Baltijos šalyse, „Barbora“ Varšuvoje dirbs iš savo prekių surinkimo centro – sandėlio, angl. vad. darkstore. Įsirengėme sandėlį prie Varšuvos, į kurį prekes tiekia mūsų vietiniai partneriai, o mūsų kurjeriai jas jau vežioja į Varšuvos gyventojų namus“, – pasakoja „Barboros“ vadovas.
Varšuvoje „Barbora“ planuoja sukurti apie 500 naujų darbo vietų, įdarbindama sandėlio darbuotojus, surinkėjus, kurjerius, administracijos darbuotojus.
Varšuva – pirmoji „Barboros“ stotelė Lenkijos rinkoje, tačiau apie tolesnę plėtrą, anot A.Mikalausko, kalbėti dar anksti. Visas dėmesys dabar – įsitvirtinti Varšuvoje ir užsiauginti ten savo lojalų pirkėją.