Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Barboros“ pajamos pernai augo triskart iki 2,5 mln. eurų

Kone pusmetį be konkurencijos dirbanti maisto prekių pristatymo į namus bendrovė „Barbora“ pernai gavo apie 2,5 mln. eurų pardavimo pajamų – triskart daugiau nei užpernai, kai apyvarta sudarė 828 tūkst. eurų. Kaip ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“, šiais metais, įmonė taip pat tikisi augimo, tačiau jis bus kuklesnis.
Į kliento namus prekės keliauja specialiais automobiliais
Į kliento namus prekės keliauja specialiais automobiliais

„Šiemet bendrovės pardavimai didės apie 2 kartus. Augimą planuojame pirmiausia dėl paslaugos prieinamumo ir patogumo didinimo. Tam ir bus skirtos bendrovės investicijos – bus toliau plečiamas automobilių parkas, kad galėtume vienu metu aptarnauti daugiau klientų, toliau tobulinsime pardavimų platformą“, – sakė bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.

Jo teigimu, nuo 2014 metų dirbančios „Barboros“ veikla kol kas nuostolinga. Pasak T.Kibildžio, netrukus veikti pradėsianti konkurentė maisto ir kasdienių prekių elektroninės prekybos bendrovė „Zzz.lt“ turėtų pritraukti į elektroninę erdvę naujų vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai