BASF gamykla, iškilsianti Švarchaidėje, vos už 100 kilometrų nuo planuojamos „Tesla“ gamyklos, iš pradžių bus pajėgi per metus pagaminti reikiamų komponentų 400 tūkst. visiškai elektrinių automobilių, sakoma bendrovės pranešime.
BASF nenurodė, kiek darbo vietų bus sukurta.
Brandenburgo padalinys bendradarbiaus su gamykla Suomijoje. Numatoma, kad bendradarbiavimas prasidės 2022 metais.
Šis projektas „yra dalis mūsų pirmojo bendro akumuliatorių elementų gamybos Europoje projekto“, – sakoma Vokietijos ekonomikos ministro Peterio Altmaierio pranešime.
Kelios Europos Sąjungos valstybės narės, vadovaujamos Vokietijos ir Prancūzijos, pasiūlė milijardines subsidijas, kad būtų sukurtas akumuliatorių gamybos „Airbus“, siekdamos atlaikyti pasaulinę konkurenciją.
Akumuliatoriai sudaro apie 40 proc. elektromobilio vertės, tačiau šiuo metu jie gaminami tik Pietų Korėjos, Kinijos ir Japonijos įmonių.
Nors Europos pramonės milžinės nerimauja dėl savo verslo modelių, sukurtų vidaus degimo variklių amžiuje, nė viena nebuvo pasirengusi pasinerti į akumuliatorių gamybą be vyriausybės pagalbos.
Tuo tarpu Vokietijos Kaizerslauterno mieste prancūzų „Peugeot“ planuoja pastatyti 2 mlrd. eurų vertės akumuliatorių elementų gamyklą, kurioje gamyba iki 2024 metų pasieks tokį lygį, kad galės aprūpinti iki 500 tūkst. transporto priemonių per metus.