„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Batų prekybininkai kraustosi į internetines parduotuves

Didiesiems avalynės pardavėjams nelengva rasti galimybių plėstis ir didinti pajamas, mat konkurencija rinkoje tik auga, o vartotojų skaičius ir jų pajamos nesistiebia taip sparčiai, kaip norėtųsi, todėl pardavėjai šiemet daugiau dėmesio skiria prekybai internetu.
Iš kairės: Bally basutės žaliai dekoruotu kulnu iš Bally.com; rožinės J. CREW basutės plonais dirželiais iš jcrew.com. Viduryje: Jimmy Choo neoninės geltonos spalvos basutės iš net-a-porter.com. Dešinėje: architektūriški Fendi bateliai iš fendi.com; elektrinio žalio tono Diane von Furstenberg basutė
Basutės.
Statistikos departamento duomenimis, avalynės prekyba Lietuvoje iš krizės duobės ropštėsi gana sparčiai, nuo 2011 metų pardavimai kasmet ūgtelėjo po 10-12 proc., tačiau pernai bendra įmonių apyvarta stiebėsi kukliau – tik 3 proc., penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Prekybos avalyne tinklus „Žygio batai“, „Step Top“, „Reno“ ir kitas parduotuves valdanti įmonė „Armitana“, kurios pajamos pernai siekė 76,4 mln. litų ir buvo mažesnės negu užpernai, kai siekė 82 mln. litų, internetinę prekybą pradėjo nuo birželio pabaigos. Šiemet internetinę parduotuvę už 0,5 mln. litų atnaujino ir bendrovė „Danbalt International“, valdanti „Danijos“ parduotuves, pardavimus pernai padidinusi ne apie 10 proc., o 5,5 proc. – iki 68,3 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų