Batų prekybininkai kraustosi į internetines parduotuves

Didiesiems avalynės pardavėjams nelengva rasti galimybių plėstis ir didinti pajamas, mat konkurencija rinkoje tik auga, o vartotojų skaičius ir jų pajamos nesistiebia taip sparčiai, kaip norėtųsi, todėl pardavėjai šiemet daugiau dėmesio skiria prekybai internetu.
Iš kairės: Bally basutės žaliai dekoruotu kulnu iš Bally.com; rožinės J. CREW basutės plonais dirželiais iš jcrew.com. Viduryje: Jimmy Choo neoninės geltonos spalvos basutės iš net-a-porter.com. Dešinėje: architektūriški Fendi bateliai iš fendi.com; elektrinio žalio tono Diane von Furstenberg basutė
Basutės.
Statistikos departamento duomenimis, avalynės prekyba Lietuvoje iš krizės duobės ropštėsi gana sparčiai, nuo 2011 metų pardavimai kasmet ūgtelėjo po 10-12 proc., tačiau pernai bendra įmonių apyvarta stiebėsi kukliau – tik 3 proc., penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Prekybos avalyne tinklus „Žygio batai“, „Step Top“, „Reno“ ir kitas parduotuves valdanti įmonė „Armitana“, kurios pajamos pernai siekė 76,4 mln. litų ir buvo mažesnės negu užpernai, kai siekė 82 mln. litų, internetinę prekybą pradėjo nuo birželio pabaigos. Šiemet internetinę parduotuvę už 0,5 mln. litų atnaujino ir bendrovė „Danbalt International“, valdanti „Danijos“ parduotuves, pardavimus pernai padidinusi ne apie 10 proc., o 5,5 proc. – iki 68,3 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis