Statistikos departamento duomenimis, avalynės prekyba Lietuvoje iš krizės duobės ropštėsi gana sparčiai, nuo 2011 metų pardavimai kasmet ūgtelėjo po 10-12 proc., tačiau pernai bendra įmonių apyvarta stiebėsi kukliau – tik 3 proc., penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Prekybos avalyne tinklus „Žygio batai“, „Step Top“, „Reno“ ir kitas parduotuves valdanti įmonė „Armitana“, kurios pajamos pernai siekė 76,4 mln. litų ir buvo mažesnės negu užpernai, kai siekė 82 mln. litų, internetinę prekybą pradėjo nuo birželio pabaigos. Šiemet internetinę parduotuvę už 0,5 mln. litų atnaujino ir bendrovė „Danbalt International“, valdanti „Danijos“ parduotuves, pardavimus pernai padidinusi ne apie 10 proc., o 5,5 proc. – iki 68,3 mln. litų.