„Bayer“ parduoda prekės ženklą „Dr. Scholl's“ už daugiau nei 500 mln. eurų

Vokietijos chemijos ir farmacijos milžinė „Bayer“ pirmadienį pranešė sutikusi parduoti Jungtinių Valstijų bendrovei „Yellow Wood Partners“ nereceptinių pėdų priežiūrai skirtų produktų prekių ženklą „Dr Scholl“.
Bayer
Bayer / Scanpix/Reuters

Bostone įsikūrusi privataus kapitalo įmonė sumokės 521 mln. eurų (585 mln. JAV dolerių) už verslą, kuris pernai pritraukė 234 mln. JAV dolerių pajamų, pažymėjo „Bayer“.

„Tikimės, kad „Yellow Wood Partners“ kilstels prekės ženklą į naujas sėkmės aukštumas“, – pareiškė „Bayer“ valdybos narys Heiko Schipperis ir pridūrė besitikintis „įdomių naujoviškų produktų srauto“.

„Bayer“ nusprendė parduoti savo nereceptinių preparatų padalinį grumdamasi su mažėjančiamomis pajamomis ir pelnu.

Į šio padalinio produktų portfelį įeina tokie prekių ženklai kaip skausmą malšinantis vaistas aspirinas bei priemonė virškinimo traktui „Alka-Seltzer“.

Praėjusiais metais už 63 mlrd. JAV dolerių įsigijusi JAV chemikalų milžinę „Monsanto“, Leverkuzene įsikūrusi Vokietijos grupė reorganizuoja pagrindines savo agrochemines ir receptinių vaistų įmones, kurios uždirba didžiausią pelną.

Be to, bendrovei tenka sukti galvą, kaip išspręsti tūkstančių Jungtinėse Valstijose pateiktų ieškinių dėl „Monsanto“ herbicido su glifosatu klausimą, ieškovams teigiant, kad dėl šios priemonės naudojimo jie susirgo vėžiu.

Praėjusią savaitę vienoje tokioje byloje teisėjas sumažino žalos atlyginimą ieškovui Edwinui Hardemanui nuo 75 iki 20 mln. JAV dolerių, kartu pabrėždamas „apgailėtiną“ „Monsanto“ elgesį.

Tikėtina, kad ateityje bendrovės laukia milijardus siekiančios susijusios išlaidos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis