„Bayer“ pranešė, kad JAV smarkiai išaugo ieškinių, susijusių su „Roundup“, skaičius

Vokietijos chemijos ir farmacijos milžinė „Bayer“ trečiadienį pranešė, kad ieškinių, pateiktų Jungtinėse Valstijose dėl piktžolių naikinimui skirtos priemonės „Roundup“, skaičius per pastaruosius tris mėnesius išaugo daugiau nei dvigubai – iki 42,7 tūkstančių.
Glifosatas pradėtas naudoti kaip piktžolių naikinimo priemonės „Roundup“ aktyvioji medžiaga
Glifosatas pradėtas naudoti kaip piktžolių naikinimo priemonės „Roundup“ aktyvioji medžiaga / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Grupė tai paaiškino išaugusiu reklamos televizijoje kiekiu, teisininkams ieškant naujų ieškovų, nukentėjusių nuo prieštaringai vertinamo „Roundup“ aktyviojo ingrediento glifosato.

Liepos mėnesį ieškinių skaičius siekė 18,4 tūkstančio.

„Bayer“ susidūrė su nuolat augančia ieškinių Jungtinėse Valstijose banga po to, kai pernai perėmė chemikalų gamintoją „Monsanto“ už 63 mlrd. JAV dolerių – tai buvo vienas didžiausių įsigijimų užsienyje Vokietijos įmonių istorijoje.

Teismo paskirtas tarpininkas tarp „Bayer“ ir JAV ieškovų rugpjūtį paneigė pranešimus, jog bendrovė pasiūlė 8 mlrd. JAV dolerių susitarimą, kad būtų panaikinti visi kaltinimai.

Kelių žemesnių instancijų teismai priteisė ieškovams palankus sprendimus „Roundup“ bylose ir priteisė didžiules kompensacijas, nors vėliau šios sumos buvo sumažintos, o „Bayer“ pasižadėjo pateikti skundus, teigdama, kad moksliniai įrodymai patvirtina glifosato saugumą, kai chemikalas naudojama stinkamai.

Trečiadienį „Bayer“ pranešė apie 63,9 proc. (iki 1,04 mlrd. eurų) sumažėjusį grynąjį pelną trečiąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Trečiąjį ketvirtį įvyko dar vienas svarbus įvykis – „Bayer“ susitarė parduoti savo veterinarinių vaistų padalinį JAV bendrovei „Elanco Animal Health“ už 7,6 mlrd. JAV dolerių.

Grupė taip pat perduos du gerai žinomus nereceptinių vaistų prekių ženklus – „Dr Scholl's“ ir „Coppertone“ – pirkėjams iš Jungtinių Valstijų ir Vokietijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis