Nuo praėjusių metų gegužės Ukrainos grūdus kraunančios bendrovės vadovas sako, kad jų kiekiai smarkiai sumažėjo, per Klaipėdos uostą eksportuojama tik nedidelė dalis ankstesnio kiekio. Anot jo, tai įvyko palaipsniui, verslui prarandant pasitikėjimą „Lietuvos geležinkeliais“.
„Viskas įvyko po to, kai verslas pradėjo netikėti „Lietuvos geležinkeliais“, – BNS sakė L.Rimkus.
Bendrovės vadovas aiškina, kad dėl tokios situacijos nereikėtų kaltinti tik „Lietuvos geležinkelių“, nes kroviniai stringa Lenkijoje. Kita vertus, per metus trūko susitelkimo sprendžiant problemą, todėl neišnaudojamos galimybės vežti Ukrainos krovinius, kurie galėtų kompensuoti Klaipėdos uosto praradimus, nustojus vežti didelę dalį rusiškų ir baltarusiškų krovinių.