„Beijing Kunlun Tech“ parduoda populiariąją homoseksualų pažinčių programėlę „Grindr“

Viena didžiausių Kinijos mobiliųjų žaidimų bendrovių parduoda populiariąją homoseksualų pažinčių programėlę „Grindr“ už 608 mln. JAV dolerių, susidūrusi su JAV institucijų spaudimu dėl galimai netinkamo vartotojų duomenų naudojimo.
Mobilioji programėlė „Grindr“
Mobilioji programėlė „Grindr“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Kinija LGBT+

Nacionalinio saugumo pareigūnai Vašingtone nerimauja, kad platformą, kuri laikoma didžiausia LGBT atstovų socialinio tinklo erdve pasaulyje, Kinijos vyriausybė gali panaudoti šantažuoti amerikiečius, turinčius leidimus dirbti su slapta informacija, sakoma praėjusių metų žiniasklaidos pranešimuose.

Bendrovė „Beijing Kunlun Tech“ 2016 metais įsigijo didžiąją platformos akcijų dalį, o po dvejų metų įsigijo likusias akcijas, iš viso sumokėjusi 245 mln. JAV dolerių, tačiau praėjusiais metais JAV pareigūnai nurodė atsisakyti platformos.

Bendrovė parduos 98,59 proc. „Grindr“ akcijų paketą patronuojančiajai įmonei „San Vicente Acquisition“, įsikūrusiai JAV Delavero valstijoje, praneša bendrovė, kuri penktadienį pateikė paraišką Šenzeno vertybinių popierių biržai.

Sandoriui dar turi pritarti JAV komitetas, įgaliotas įvertinti su užsienio investicijomis susijusius sandorius.

Kritikai teigia, kad „Beijing Kunlun Tech“ vadovaujama „Grindr“ netinkamai tvarko naudotojų duomenis.

Platforma pažeidė Europos Sąjungos privatumo taisykles, dalydamasi GPS duomenimis ir informacija apie naudotojų amžių ir lytį su trečiosiomis šalimis, kad įgalintų tikslinę reklamą, teigiama Norvegijos vartotojų teisių grupės pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis