Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Bendradarbystės erdvės: kokią naudą gauna didelės kompanijos?

Didžiausias klausimas, kylantis didelių, Lietuvoje gerai įsitvirtinusių įmonių ar tarptautinių kompanijų, žengiančių į Lietuvą, vadovams – kokią naudą tokioms įmonėms gali teikti bendradarbystės edvės ir pilnai aptarnaujami biurai?
Laura Panovienė
Laura Panovienė / Paulius Peleckis

Atsakymas paprastas – kaštų ir laiko, skiriamo spręsti biuro klausimus, optimizacija, nulinės investicijos į ofisą ir jo infrastruktūrą, lankstumas ir greita adaptacija, bei, žinoma, reprezentatyvumas.

1. Kaštai

Didesnės įmonės pastebi, kad darbo vietos lankstumas ir hibridinis darbas – tai nauda ne tik darbuotojui, bet ir pačiai kompanijai, kuri gali sutaupyti vietos, o kartu ir finansine prasme – pilnai aptarnaujami biurai suteikia galimybę darbuotojams rotuoti tame pačiame biure, taip nepaliekant nenaudojamų, pastoviai tuščių darbo vietų, už kurias standartinė patalpų nuoma pareikalautų nemažai išlaidų.

Svarbiausia tai, kad mažesnio, optimalesnio dydžio biuro pasirinkimas neatima kitų erdvių, tokių kaip poilsio ar susitikimų erdvės, virtuvė ir t.t. – jomis nariai naudojasi laisvai. Lauros Panovienės, „Workland“ pilnai aptarnaujamų biurų ir bendradarbystės erdvių vadovės Lietuvoje teigimu, hibridinis darbo organizavimas ypatingai išpopuliarėjo pandemijos pradžioje, tačiau net ir panaikinus rekomendacijas dirbti iš namų, išliko populiarus: „Darbuotojai džiaugiasi didesniu lankstumu, pagerėjusiu darbo – gyvenimo balansu, kai gali laisvai rinktis, kada skirti daugiau laiko šeimai ir dirbti iš namų, o kada – maksimaliai susikaupti ties darbu biure ir pakeisti aplinką.

Darbdaviai džiaugiasi jau tyrimais įrodytu didesniu darbuotojų produktyvumu, pasitenkinimu ir sutaupomais kaštais.

Na, o darbdaviai džiaugiasi jau tyrimais įrodytu didesniu darbuotojų produktyvumu, pasitenkinimu ir sutaupomais kaštais, pasirinkus lanksčius pilnai aptarnaujamų biurų sprendimus ir taip nemokant už praktiškai nenaudojamą biuro vietą, ją maksimaliai optimizuojant.“

Leonas Garbačiauskas/Workland Didžioji 18
Leonas Garbačiauskas/Workland Didžioji 18

2. Laikas

Kitas aspektas – laiko. Ne veltui sakoma, kad tai – pati brangiausia valiuta, nes jos paprasčiausiai neįmanoma nusipirkti. „Na, mes kartais juokaujame, kad „Workland“ ne tik nuomoja biurus, o parduoda būtent laiką – tą, kurį pasirinkę standartinę biuro nuomą, leistumėte tvarkydami visus su patalpomis susijusius reikalus: valymo paslaugų ir patalpų priežiūros derinimas, kavos aparato aptarnavimas, korespondencijos valdymas, interneto tiekėjas, bet kokių kasdien iškylančių klausimų sprendimas ir t.t.

Būtent „Workland“ pasirūpina visais šiais ir dar daugiau klausimų, apie kuriuos kartais net nepagalvojame prieš nuomodamiesi patalpas, o tai sutaupo išties daug laiko.“ – Teigia Laura Panovienė. Tiesa, „Workland“ pasirūpina netgi darbuotojų puikia savijauta biure, renginiais – tiek socialiniais, pramoginiais, tiek profesiniais, padeda užmegzti naujus verslo, profesinius santykius tarp įmonių ir profesionalų.

„Kartais juokaujame, kad „Workland“ ne tik nuomoja biurus, o parduoda laiką.“

Kartais juokaujame, kad „Workland“ ne tik nuomoja biurus, o parduoda laiką.

3. Investicijos

Investicijos į biurą bei jo infrastruktūrą – taip pat svarbus klausimas, renkantis naujus namus savo verslui ir jo komandai. Čia svarbu paminėti 2 tendencijas: pirma, darbo rinkai susiklosčius taip, kad kiekvienas darbuotojas ir jo išsaugojimas yra itin svarbus, netgi vienas prioritetų kiekvienam verslui, darbuotojams norisi pasiūlyti geriausią ir komfortiškiausią darbo vietą.

Antra, pandemijai parodžius, jog vos per kelias dienas situacija bet kurioje šalyje gali pasikeisti drastiškai, suprantama, kad ilgalaikės investicijos į biurą gali tapti rizikingu dalyku: galbūt jį reikės visiškai pakeisti dėl tam tikrų suvaržymų, o gal ir jo paties poreikis pasikeis, pasikeitus darbuotojų skaičiui ar darbo pobūdžiui. Todėl vienas saugiausių variantų šiandien – rinktis jau pilnai įrengtą ir aptarnaujamą biurą, kuriame užtikrinamas komfortas, stilingas interjeras, visos būtiniausios paslaugos ir netgi papildomos naudos, veiklos darbuotojams, prieš tai minėti renginiai ir pan.

Ilgalaikės investicijos į biurą gali tapti rizikingu dalyku.

4. Lankstumas

Kalbant apie lankstumą, bendradarbystės erdvės ir pilnai aptarnaujami biurai tiesiog puikiai prisitaiko prie bet kokių įmonių poreikių – ar tai būtų staigiai pakitęs darbuotojų skaičius, pradėta nauja veikla, kuriai reikia visai atskiro biuro ( o galbūt – „podcast“ studijos?), planuojamas renginys, kuriam galima rinktis iš daugybės konferencijų salių ir kitų renginių erdvių.

„Workland“ sutartys gali trukti nuo 1 dienos, mėnesio, iki kelių savaičių, mėnesių ar metų – tai užtikrina absoliutų lankstumą ir rizikos sumažinimą jūsų versle. L. Panovienės teigimu, greitai besikeičiančiame verslo pasaulyje ypatingai pradėtas vertinti greitas prisitaikymas prie besikeičiančių tiek aplinkybių, tiek paties verslo dinamikos ir poreikių: „Turime pavyzdžių, kai įmonės vos per kelis mėnesius paauga tiek, kad elementariai „nebetelpa“ nuolatiniame biure, todėl renkasi būtent „Workland“ siūlomus lanksčius sprendimus.“ – Patirtimi dalijasi L. Panovienė.

Workland/Maakri 19
Workland/Maakri 19

5. Reprezentatyvumas

Galiausiai – reprezentatyvumas. Vienaip ar kitaip, tai visada išliks itin svarbiu dalyku bet kokiam verslui ar įmonei. Biuras, adresas miesto centre ar Senamiestyje visada palieka gerą įspūdį, net jei tai – tik įmonės registracijos adresas be realaus biuro (dar vadinama virtualaus biuro paslauga). Na, o turint realų biurą puikioje lokacijoje, žinoma, tampa svarbu ir to biuro dizainas, modernumas, priimantis personalas. „Visi „Workland“ biurų ir bendradarbystės centrai įsikūrę prestižinėse lokacijose.

Lietuvoje tai – Gedimino prospektas ir Rotušės aikštė, Konstitucijos prospektas Vilniuje, Laisvės alėja – Kaune. Taip pat centrinės ar Senamiesčio lokacijos Taline ir Rygoje.

Tai suteikia ne tik reprezentatyvumą bet ir komfortą tiek mūsų nariams, dirbantiems nuolatinėje pasirinktoje lokacijoje, tiek besinaudojantiems galimybę dirbti bet kurioje kitoje Workland lokacijoje – tokią galimybę suteikiame visiems savo bendradarbystės erdvių ir biurų nariams.“ – Dalinasi L. Panovienė.

„Workland“ siūlo pilnai aptarnaujamų biurų ir bendradarbystės edvių sprendimus centruose Gedimino pr. 9, Gedimino pr. 20, Didžioji g. 18, Konstitucijos pr. 21B Vilniuje bei Laisvės al. 82, Kaune.


Teiraukitės pasiūlymo – nuo 1 iki 50 ir daugiau darbo vietų privačiuose biuruose: www.wrkland.com arba tiesiogiai laura.panoviene@wrkland.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?