2023 03 21

Bendrovė, kur būti šešėliu – skatinama, o problemų turintiems darbuotojams skirti devynių kolegų pečiai

Dalis Vilniuje įsikūrusio „Telia Global Services Lithuania“ kompetencijų centro darbuotojų kas ketvirtį savaitei „sėdasi“ ant dviejų kėdžių – dirba ne tik savo darbą, tačiau ir intensyviai stebi kolegas. Darbovietė tuo labai patenkinta – tokia taktika, leidžianti darbuotojams pereiti į kitas pareigas, galiausiai sutaupo laiko ieškant naujų žmonių. Tarpusavio bendravimo modeliai kompanijoje tuo neapsiriboja – čia įvesta ir dar viena mūsų šalyje netradicinė iniciatyva.
MicrosoftTeams-image (29)
„Telia Global Services Lithuania“

15min Verslo skyrius tęsia straipsnių ciklą „Ar norėtumėte taip dirbti?“ apie įdomias įmones, kurios taiko neįprastas vadybines strategijas ar praktikas.

Šiame cikle aprašome tiek bendroves, sugalvojusias darbuotojams Lietuvoje mažai girdėtų naudų, tiek kompanijas, kuriose bandoma atsisakyti hierarchijos, o svarbiausius sprendimus priima iš darbuotojų sudaryti komitetai. Kiekvieno straipsnio pabaigoje savo verdiktą, kokie šios naujovės trūkumai ir privalumai pateiks ir ekspertas.

Naujausia ciklo įmonė – „Telia Global Services Lithuania“, taikanti dvi „minkštąsias“ praktikas, kurios leidžia darbuotojams ne tik geriau jaustis, bet ir kilti karjeros laiptais – „šešėliavimą“ ir „pirmosios psichologinės pagalbos“ inciatyvą.

Norintiems augti pirma siūlo pabūti kito darbuotojo šešėliu

Nors Lietuvoje geriau žinoma kita švediškosios „Telia Company“ antrinė įmonė „Telia Lietuva“, tiesiogiai teikianti gyventojams ir verslui telekomunikacijų paslaugas, Vilniuje įsikūrusi „Telia Global Services Lithuania“ rūpinasi, kad tinkamai funkcionuotų visos grupės narės. Čia dirba 904 darbuotojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis