Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Bendrovei „PepsiCo“ sunku rasti gerą platformą reklamai internete

„PepsiCo“, padidinusi rinkodaros ir reklamos biudžetą šiemet, nori didelę jo dalį išleisti internete, tačiau neranda pakankamai kokybiškų platformų, rašo „Business Insider“.
Pepsi
Pepsi / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rinkodara Reklama

Vienas iš rūpesčių, skiriant daugiau pinigų reklamai internete, yra kokybiškų platformų trūkumas, pripažino įmonės finansų vadovas Hughas Jonstonas.

„Kalbame ne vien tik apie iššokančius langus, o apie labiau rafinuotą skaitmeninę reklamą. Investicijas sulėtina kokybiškų platformų paieškos“, – sakė jis.

Tai reiškia, kad verslas gali vis geriau išanalizuoti, kokią naudą jiems duoda tokios investicijos.

„PepsiCo“, nepaisant nestabilios rinkos aplinkos, išlaiko 4–5 proc. pajamų augimą. Bendrovė, kaip ir pastaruosius dvejus metus, šiemet žada daug investuoti į reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais