Generalinis direktorius Jacobas Schramas paskelbė, kad „Norwegian Air Shuttle“ sėkmingai užbaigė skolų restruktūrizavimo planą, surinkusi 6 mlrd. kronų (721 mln. JAV dolerių) per obligacijų be išpirkimo termino ir teisių emisijas.
Osle įsikūrusi oro linijų bendrovė sausį pranešė nutraukianti tolimuosius maršrutus ir didžiausią dėmesį skirsianti veiklai Europoje. Tuomet bendrovė paskelbė planą, numatantį jos orlaivių parko sumažinimą nuo 140 iki maždaug 50 orlaivių.
Savo pranešime vežėja teigė sumažinusi bendrą įsiskolinimą maždaug 63–65 mlrd. kronų (7,5–7,8 mlrd. JAV dolerių) iki maždaug 20 mlrd. kronų (2,36 mlrd. JAV dolerių) pagal planą, kurį turėjo patvirtinti Norvegijos ir Airijos bankroto teismai, kur yra registruoti bendrovės lėktuvai.
Planą patvirtinę teismai pareikalavo oro linijų bendrovės surinkti mažiausiai 4,5 mlrd. kronų (541 mln. JAV dolerių), kad būtų galima nutraukti apsaugos nuo bankroto taikymą jos atžvilgiu abejose šalyse, kas ir įvyko trečiadienį.
Oro linijų bendrovė taip pat atšaukė užsakymus „Boeing“ ir „Airbus“ orlaiviams, kurių bendra vertė buvo maždaug 85 mlrd. kronų (10,2 mlrd. JAV dolerių).
2020 metų gegužės mėnesį vežėja gavo 3 mlrd. kronų (361 mln. JAV dolerių) iš Norvegijos vyriausybės paskolų garantijų forma.
Sausio mėnesį Norvegijos vyriausybė suteikė dar 1,5 mlrd. kronų (180 mln. JAV dolerių) paskolų, su sąlyga, kad su sunkumais susidūrusi įmonė iš kitų investuotojų surinks mažiausiai 4,5 mlrd. kronų.
Vyriausybė taip pat nustatė keletą sąlygų dėl dalyvavimo bendrovės restruktūrizavime, įskaitant sąlygą, kad vežėja turi gauti naujo kapitalo iš privačių investuotojų.
Finansų vadovas Geiras Karlsenas Norvegijos naujienų agentūrai NTB teigė, kad praėję metai, ypač pastarieji pusmetis, buvo labai intensyvūs.
„Vedėme derybas su 30–40 didelių bankų ir keliais tūkstančiais kreditorių“, – teigė jis.