Beveik 200 darbuotojų per dvi savaites atleidęs „Fresh Market“ tikina, kad viskas gerai

Staigus darbuotojų mažėjimas bendrovėse „Fresh Market“ ir „Internetinė prekyba Fresh Market“ yra susijęs ne su jų finansinėmis problemomis, o su įmonių veiklos optimizavimu. Maža to, tikėtina, kad darbuotojų skaičius rudenį ir žiemą „Fresh Market“ vėl pradės didėti, teigia šios bendrovės generalinis direktorius Saulius Urbonas.
„Fresh Market“
„Fresh Market“ / „Fresh Market“ nuotr.

„Sodros“ duomenimis, dar liepos 1 d. bendrovėje „Fresh Market“ dirbo 667 žmonės, o liepos 16 d. darbuotojų skaičius susitraukė iki 576.

„Sodros“ duomenimis, dar liepos 1 d. bendrovėje „Fresh Market“ dirbo 667 žmonės, o liepos 16 d. darbuotojų skaičius susitraukė iki 576.

Nuo liepos 4 d. iki liepos 16 d. darbuotojų skaičius nuo 411 iki 319 sumažėjo ir įmonėje „Internetinė prekyba Fresh Market“.

„Nusprendėme uždaryti sausų produktų logistikos bazę, nes jai nebuvo ekonominio pagrindimo“, – pagrindinę darbuotojų mažėjimo „Fresh Market“ priežastį 15min.lt nurodė S.Urbonas.

Įmonėje „Internetinė prekyba Fresh Market“ daugiausia atleista produktus pagal internetu gautus užsakymus išvežiojančių vairuotojų. Tačiau S.Urbonas tikina, kad vairuotojų, išvežiojančių maisto produktus į namus, skaičiaus mažėjimas nereiškia, kad tokia prekybos rūšis nepasiteisino.

S.Urbono teigimu, darbuotojų mažėjimas „Fresh Market“ susijęs su jos veiklos optimizavimu ir tuo, kad vasaros metu prekyba nurimsta ir nereikia tokio didelio vairuotojų skaičiaus.

Paklaustas, ar tai reiškia, kad darbuotojų skaičius „Fresh Market“ vėl pradės didėti rudenį ar žiemą, S.Urbonas buvo lakoniškas: „Taip ir bus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų