Beveik 3 kartus pernai augę „Juodeliai“ šiemet irgi tikisi šuolio

Medienos apdirbimo bendrovės „Juodeliai“ vadovas sako, kad staigų jos pajamų ir pelno šuolį pernai lėmė naujo padalinio Marijampolėje veiklos pradžia ir galimybė gaminti brangesnius produktus.
Mediena
Mediena / 123RF.com nuotr.

„Pagrindinė priežastis – paleistas Marijampolės gamybinis padalinys, kuris leidžia padidinti gamybinius pajėgumus 2,5 karto. Kita priežastis – praplėsta produktų nomenklatūra, leidusi gaminti sudėtingesnius, tuo pačiu ir brangesnius, produktus“, – BNS sakė bendrovės generalinis direktorius Edvinas Zajančkauskas.

Pernai įmonė gavo 139,1 mln. eurų pajamų, arba beveik triskart daugiau nei užpernai (48,7 mln. eurų), jos grynasis pelnas siekė 18,5 mln. eurų. 2020 metais ji patyrė 704 tūkst. nuostolį, teigiama Registrų centrui (RC) pateiktoje ataskaitoje.

Pasak įmonės vadovo, šiemet ji tikisi pajamas išauginti iki 200 mln. eurų.

Marijampolės, Radviliškio, Kalvarijų ir Kazlų Rūdos padaliniuose pernai perdirbta 510 tūkst. kubinių metrų medienos, nurodoma įmonės interneto svetainėje, o šiemet šį kiekį ketinama padidinti iki 630 tūkst. kubų. Tokių rezultatų padėsi pasiekti naujo padalinio galimybės, sako direktorius.

„Pagrindiniai šių metų planai – baigti įsisavinti naująjį Marijampolės gamybos padalinį, pasiekti didesnę nei 200 mln. eurų apyvartą ir pasiruošti 2023 metų investicijoms, kurios leis dar labiau išplėsti gaminių nomenklatūrą“, – sakė E.Zajančkauskas.

Įmonė taip pat planuoja eksporto rinkų sąrašą šiemet išsiplėsti iki 50. Bendrovė nurodo, kad šiuo metu jos produkcija realizuojama maždaug 40 šalių Europoje, Azijoje ir Afrikoje.

„Juodeliuose“ dirba daugiau kaip 560 darbuotojų. Bendrovę per „Juodeliai Group“ kontroliuoja Andrius Zimnickas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis