Marijampolėje ir Alytuje „Biedronkos“ atstovai lankysis nuo ketvirtadienio iki šeštadienio, kur gatvėse praeiviams siūlys įsigyti lojalumo kortelę „Moja Biedronka“ ir dalins balionus.
Tai pirmasis toks lenkų prekybos tinklo bandymas tiesiogiai pritraukti kaimyninių šalių gyventojus į savo parduotuves, rašo Dlahandlu.pl.
Nuo balandžio vidurio „Biedronka“ taip pat suteikė galimybę vokiečiams ir lietuviams užsisakyti „Moja Biedronka“ kortelę internetiniame tinklalapyje, naudojant Lietuvos ir Vokietijos telefono numerius.
„Biedronkos“ duomenimis, per pastarąsias 60 dienų daugiau nei 1,5 tūkst. žmonių tinklalapyje užsiregistravo su vokiškais telefono numeriais, apie 700 – su lietuviškais.
Kodėl žemų kainų parduotuvių rinkos dalis Lenkijoje auga?
„Euromonitor International“ vyresnioji konsultantė Marija Milaševič tvirtina, kad Lenkijos mažmeninės prekybos tinklas „Biedronka“ tęsia aktyvią plėtrą Lenkijoje ir išlaiko lyderio pozicijas maisto prekių rinkoje.
Pasak ekspertės, įmonės aktyvi plėtra susijusi su lenkų noru racionaliai paskirstyti savo išlaidas. Remiantis „Euromonitor International“ 2021 m. atlikto tyrimo duomenimis, 56% Lenkijos vartotojų kaip vieną iš motyvų apsipirkti prekybos tinkluose mini specialius pasiūlymus ir akcijas. Tai yra 10% didesnis rezultatas nei pasaulio vidurkis ir, pasak M.Milaševič, patvirtina faktą, kad Lenkijos vartotojai yra linkę pirkti racionaliai, todėl žemų kainų parduotuvės išlieka sparčiausiai augančios ir lyderiaujančios maisto prekių rinkoje Lenkijoje.
2020 m. žemų kainų parduotuvių rinkos dalis Lenkijoje padidėjo 11% ir sudarė 35% visos maisto prekių mažmeninės prekybos rinkos dalies.