Bilietų platintojui „Bilietai LT“ 2012-ieji buvo sėkmingiausi per visą veiklos istoriją

Bilietų platintojas „Bilietai LT“ stabiliai auga jau antrus metus iš eilės ir 2012 metais pasiekė rekordinę apyvartą. Praėjusiais metais kompanija iš viso pardavė 830 tūkst. bilietų už 40 mln. litų, tuo tarpu 2011 metais, pardavus 757 tūkst. bilietų, apyvarta siekė 34 mln. litų. Metai baigti su 20 proc. augimu.
Koncerto akimirka
„Smokie & Orchestra“ koncertas / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Praėję metai išskirtinai sėkmingi dar ir dėl kelių rekordų. Antroji lapkričio savaitė kompanijai buvo sėkmingiausia per aštuonerius veiklos metus – tą savaitę „Bilietai LT“ pardavė 26 tūkst. bilietų, o trečiąją šio mėnesio savaitę pasiektas rekordas apyvartoje – bilietų pardavimai siekė 1,6 mln. litų. Šie rekordai vainikavo sėkmingiausius „Bilietai LT“ metus per visą kompanijos gyvavimo istoriją.

Pasak „Bilietai LT“ vadovės Aušros Mockaitės, geriausi rezultatai per visą įmonės veiklos istoriją yra per aštuonerius darbo metus įgyto klientų pasitikėjimo, nuolatinio tobulėjimo investuojant į moderniąsias technologijas pasekmė.

Pernai „Bilietai LT“ pasiūlė įsigyti bilietus į daugiau nei 3700 skirtingų renginių, o tai yra 17 proc. daugiau nei 2011 metais, kai buvo siūlomi bilietai į 2983 renginius.

Pardavimo rekordus sumušė į „Litexpo“ organizuojamą statybos ir remonto parodą „Resta“ platinti bilietai – vos per kelias dienas jų buvo parduota 15 tūkst. Taip pat, anot A.Mockaitės, kaip visuomet, tradiciškai populiarios buvo ir krepšinio varžybos – į Eurolygos rungtynes ar finalines kovas tarp Kauno „Žalgirio“ ir Vilniaus „Lietuvos ryto“ susirinkdavo daugiau nei 14 tūkst. krepšinio aistruolių. Tuo tarpu išankstinius bilietus lietuviai linkę įsigyti į jau tradiciniais tapusius renginius, tokius kaip „Liepsnojantis Kalėdų ledas“ ar „Smokie & Orchestra“ koncertus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų