„Svarbiausias tikslas perėmus „BIOK LAB“ įmonės valdymą – tęstinumas. Gruodį atidaryta nauja gamykla jau pati diktuoja įsipareigojimą gaminti daugiau produkcijos, daugiau parduoti, plėstis esamose ir ieškoti naujų rinkų, tad šie tikslai ir yra prioritetiniai, – sako N.Žioba. – Įmonės vizija išlieka ta pati – dėmesys natūralumui, inovacijoms. Taip pat būdami lyderiaujančios lietuviškos kosmetikos gamintojai ir toliau ieškosime, ko labiausiai reikia vartotojams, atliepsime jų poreikius.“
N.Žioba iki pradėdamas vadovauti „BIOK LAB“ buvo atsakingas už Lietuvos pašto rinkodaros ir pardavimų padalinį. Iki tol dvidešimties metų vadovavimo patirtį N. Žioba kaupė dirbdamas „Telia Lietuva“, „Maxima LT“, „Danske bank“ ir kitose įmonėse.
Kaip „BIOK LAB“ nepriklausomas valdybos pirmininkas N. Žioba buvo atsakingas už pardavimo vystymą ir eksporto plėtrą. Šias pareigas jis ėjo nuo 2016-ųjų.
Strateginis darbas valdyboje
R.Stragienė su pertrauka iš viso dešimt metų buvo „BIOK LAB“ rinkodaros vadove, o paskutinius penkerius metus – įmonės direktore.
„Per penkerius vadovavimo įmonei metus buvo įgyvendinti reikšmingi strateginiai projektai: prekės ženklų portfelio optimizavimas, eksporto strategija, privačių etikečių paslauga, pastatyta nauja gamykla ir išplėsti gamybos pajėgumai. Paskutiniai dveji metai diktavo dvigubą tempą – kasdienius darbus papildė nuolatinės mintys, kaip prisitaikyti prie pandemijos, taip pat prisidėjo gamyklos statybų planavimas, įgyvendinimas, kraustymasis į naujas patalpas“, – pasakoja R.Stragienė.
R.Stragienė kasdienį verslo valdymą keis į strateginį darbą valdyboje – tapusi valdybos pirmininke ji bus atsakinga už verslo strategijos įgyvendinimą.
Šiuo metu „BIOK LAB“, valdančioje prekės ženklus „Kilig“, „Margarita“ bei „Ecodenta“, dirba 55 darbuotojai, taip pat intensyviai ieškoma gamybos žmonių, produktų kūrėjų ir pardavėjų. Į naują gamyklą Klevinėje, Vilniaus rajone persikėlusi bendrovė metus planuoja baigti su 9 milijonų eurų apyvarta. Į naujosios gamyklos statybas ir naują įrangą „BIOK LAB“ investavo 6,5 milijonus eurų, toks įmonės strateginis žingsnis leis padidinti kosmetikos gamybos kiekį daugiau nei trimis kartais – iki 25 milijonų vienetų produkcijos per metus.