Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vaidotas Krencius: „BIOK laboratorija“ toliau auga Lietuvoje ir žvalgosi naujų rinkų aplinkui

UAB „BIOK laboratorija“ 2014 metais per devynis mėnesius pasiekė 14,5 mln. litų apyvartą ir augo beveik 7%, lyginant su tuo pačiu periodu pernai. Didžiausi Lietuvoje kosmetikos gamintojai šiais metais planuoja pasiekti 20 mln. apyvartos ribą.
Vaidotas Krencius
Vaidotas Krencius / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Vadovo Vaidoto Krenciaus teigimu, „BIOK laboratorija“ savo produktų asortimento neišplėtė, bendras produktų skaičius išlieka stabilus (beveik 170 pozicijų). Produktų atnaujinimas dažniausiai susijęs su naujomis receptūromis arba pakuotėmis. Vaidotas Krencius skaičiuoja, kad naujų produktų dalis bendroje jų įmonės apyvartoje sudaro vidutiniškai 20%. Pagal vienetus daugiausia yra parduodama šampūnų bei dantų pastų.

„BIOK laboratorijos“ produktų kainos išlieka stabilios, įmonė prisijungė prie geros valios praktikos, įvedant eurą, memorandumo.  „Šiuo laikotarpiu kainų svyravimams jautrūs ne tik pirkėjai, bet ir mažmeniniai prekybos kanalai“, pastebi įmonės rinkodaros vadovė Romualda Stragienė.

Nuo rugsėjo mėnesio „BIOK laboratorija“ dirba su nauju distributoriumi: vietoj „Vilandros“ pasirinkta bendrovė „Eugesta“, kuri užsiims prekių užsakymais, pristatymu ir lentynų priežiūra. Vietinėje rinkoje planuojama išplėsti pardavimo apimtis  smulkiuose prekybos taškuose (nesisteminėse parduotuvėse). Su nauju partneriu lietuviškos kosmetikos įmonė ketina pagerinti savo rezultatus Latvijoje bei Estijoje. Derindamasi prie vartotojų poreikių, įmonė ruošiasi adaptuoti lietuviškas pakuotes užsienio rinkoms.

Eksporto plėtra išlieka strategiškai svarbi visai įmonei. „Šį rudenį dalyvavome kosmetikos parodoje INTERCHARM Ukrainoje, susidomėjimas mūsų produkcija didžiulis, nes vietinius prekybininkus tenkina mūsų gaminių kokybė ir kainos, tačiau derybos užtruks. Rinka yra padidintos rizikos, be išankstinių mokėjimų prekių tiekimo neplanuojame.” Ukrainoje dabar “BIOK laboratorija” dirba su lietuvių kapitalo prekybos bendrove ir savo produkciją platina prekybos tinkle “Novus”.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?