Vadovo Vaidoto Krenciaus teigimu, „BIOK laboratorija“ savo produktų asortimento neišplėtė, bendras produktų skaičius išlieka stabilus (beveik 170 pozicijų). Produktų atnaujinimas dažniausiai susijęs su naujomis receptūromis arba pakuotėmis. Vaidotas Krencius skaičiuoja, kad naujų produktų dalis bendroje jų įmonės apyvartoje sudaro vidutiniškai 20%. Pagal vienetus daugiausia yra parduodama šampūnų bei dantų pastų.
„BIOK laboratorijos“ produktų kainos išlieka stabilios, įmonė prisijungė prie geros valios praktikos, įvedant eurą, memorandumo. „Šiuo laikotarpiu kainų svyravimams jautrūs ne tik pirkėjai, bet ir mažmeniniai prekybos kanalai“, pastebi įmonės rinkodaros vadovė Romualda Stragienė.
Nuo rugsėjo mėnesio „BIOK laboratorija“ dirba su nauju distributoriumi: vietoj „Vilandros“ pasirinkta bendrovė „Eugesta“, kuri užsiims prekių užsakymais, pristatymu ir lentynų priežiūra. Vietinėje rinkoje planuojama išplėsti pardavimo apimtis smulkiuose prekybos taškuose (nesisteminėse parduotuvėse). Su nauju partneriu lietuviškos kosmetikos įmonė ketina pagerinti savo rezultatus Latvijoje bei Estijoje. Derindamasi prie vartotojų poreikių, įmonė ruošiasi adaptuoti lietuviškas pakuotes užsienio rinkoms.
Eksporto plėtra išlieka strategiškai svarbi visai įmonei. „Šį rudenį dalyvavome kosmetikos parodoje INTERCHARM Ukrainoje, susidomėjimas mūsų produkcija didžiulis, nes vietinius prekybininkus tenkina mūsų gaminių kokybė ir kainos, tačiau derybos užtruks. Rinka yra padidintos rizikos, be išankstinių mokėjimų prekių tiekimo neplanuojame.” Ukrainoje dabar “BIOK laboratorija” dirba su lietuvių kapitalo prekybos bendrove ir savo produkciją platina prekybos tinkle “Novus”.