„Biovelos“ grupės pelnas pernai augo 1,8 karto iki 1,9 mln. eurų

Viena didžiausių Lietuvoje maisto pramonės „Biovelos“ įmonių grupė pernai uždirbo 1,893 mln. eurų konsoliduoto grynojo pelno – 1,8 karto daugiau nei 2017 metais, kai grupės pelnas buvo 1,026 mln. eurų. 
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Grynojo pelno augimas pasiektas dėl palankesnių kiaulienos žaliavų kainų, efektyvinant gamybinę veiklą ir sujungiant dvi pagrindines gamybines įmones į vieną Utenoje, kuri nuo 2019 metų sausio 1 dienos vadinasi „Biovela-Utenos mėsa“, pranešė „Biovela“.

„Taip pat buvo parduotas Žiobiškio kiaulių kompleksas. Šie faktoriai kartu su pardavimų augimu ir buvo pagrindiniai veiksniai leidę ženkliai padidinti įmonių grupės grynąjį pelną“, – teigiama pranešime.

Grupės konsoliduotos pardavimo pajamos pernai siekė 118,217 mln. eurų ir buvo 1,5 proc. didesnės nei 2017-aisiais (116,427 mln. eurų). Eksporto pajamos pernai padidėjo 18 proc. iki 60 mln eurų ir sudarė 49 proc. visų pardavimų.

„Biovelos“ grupės įmonės savo produkciją eksportavo į 29 pasaulio šalis, 12,6 proc. visų eksporto pajamų teko JAV rinkai – jos per metus padidėjo 61 proc. iki 7,6 mln. eurų.

Šiemet grupė į veiklos plėtrą ketina investuoti daugiau nei 6 mln. eurų. Pagrindinės kryptys – atsinaujinančių energijos išteklių panaudojimas, esamų produktų linijų atnaujinimas ir naujų produktų linijų pirkimas.

Praėjusiais metų pabaigoje grupėje dirbo 1,2 tūkst. darbuotojų.

„Biovelos“ grupei priklauso bendrovės „Biovela“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Makvela“, „Biovela holding“, „Turtena“, „Selentė“, „Biovela trade company“, „Log LT“ ir Latvijos „Biovela“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis