Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bitė“: galimybės perimti informaciją iš „Susisiekimo paslaugų“ programėlių nebėra

Mobiliojo ryšio operatorė „Bitė“ teigia įdiegusi papildomas apsaugos priemones, todėl iš savivaldybės valdomos įmonės „Susisiekimo paslaugos“ kuriamų programėlių m. Ticket ir m. Parking galimybių perimti naudotojų informaciją nebėra.
„Bitė Lietuva“
„Bitė Lietuva“ / Bendrovės nuotr.

„Bitės“ kibernetinio saugumo ir IT specialistai sėkmingai įdiegė papildomus filtrus, tad jokios informacijos iš „Susisiekimo paslaugų“ programėlių perimti nėra galimybės“, – BNS komentavo „Bitės“ kibernetinio ir IT saugumo vadovas Saulius Skirmantas.

Dėl šią savaitę aptiktos saugumo spragos m. Ticket ir m. Parking programėlėse kai kurie klientų duomenys, pavyzdžiui, telefono numeriai, galėjo patekti į trečiųjų šalių rankas.

Dėl šios priežasties mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą laikinai blokuoti prieigą prie šių programėlių. Pasak „Tele2“ atstovo Andriaus Baranausko, dėl saugumo spragos buvo galima apsimesti kitu vartotoju bei gauti prieigą prie vartotojo mobiliojo telefono numerio.

„Bitė“ ir „Telia“ ėmėsi papildomų veiksmų saugumui užtikrinti, bet nusprendė prieigos prie mokėjimo programėlių neblokuoti.

„Susisiekimo paslaugos“ teigia, kad ėmėsi priemonių, jog ištaisytų saugumo spragas programėlės m. Ticket ir m. Parking.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?