2020 05 22 /12:46

„Bitė“ iš Telecentro už daugiau kaip 20 mln. eurų perka „Mezon“ verslą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ už daugiau kaip 20 mln. eurų iš Lietuvos radijo ir televizijos centro (Telecentro) perka interneto, duomenų perdavimo ir IPTV verslą, plėtojamą su „Mezon“ prekės ženklu. Sandoriui dar turės pritarti Konkurencijos taryba ir rinkos priežiūros institucijos.
„Bitė Lietuva“
„Bitė Lietuva“ / Bendrovės nuotr.

Telecentro teigimu, bendrovės pasirašė pardavimo sutartį, o „Bitės Lietuvos“ pasiūlymas buvo pasirinktas, nes ji už pirkinį pasiūlė didžiausią sumą ir geriausiai atitiko pirkėjui keltus reikalavimus.

„Telecentras parduoda „Mezon“ verslą, nes savo ateitį sieja su kertine veikla – televizijos ir radijo programų siuntimu – bei valstybės informacinės-telekomunikacinės infrastruktūros vystymo projektais“, – pranešime teigia Telecentro valdybos pirmininkas Vidas Danielius.

Pasak jo, kintant situacijai rinkoje, bendrovės administracija ir valdyba nusprendė orientuoti įmonę į valstybei svarbių infrastruktūrinių projektų vystymą. Tam, kad bad bendrovė galėtų efektyviai įgyvendinti šiuos projektus, ji privalo nebeteikti paslaugų mažmeninėje rinkoje. Dėl to dar pernai buvo priimtas sprendimas jas atskirti į atskirą turtinį vienetą ir parduoti.

„Mezon“ verslą planuojama palaipsniui integruoti į bendrovę „Bitė Lietuva“. „Mezon“ interneto paslaugomis naudojasi 97 tūkst. klientų.

„Mezon“ prekės ženklu Telecentras teikia 4G LTE neribotų duomenų interneto paslaugą fiziniams asmenims ir smulkiam bei vidutiniam verslui. Ji yra techniškai pažangesnė už 3G, tačiau formaliai neatitinka 4G ryšiui keliamų kriterijų. 4G LTE paslaugas „Mezon“ pradėjo teikti 2015-ųjų pabaigoje.

Telecentras“ 2016 metais ketino dalyvauti 4G ryšio dažnių aukcione, tačiau planų atsisakė. „Telecentro“ vadovas Remigijus Šeris tuomet sakė, kad Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) patvirtintos aukciono sąlygos neleidžia dėl dažnių varžytis smulkiesiems rinkos dalyviams.

Tuomet 4G dažnius išsidalino trys didžiausi telekomunikacijų rinkos žaidėjai – tuometinis „Omnitel“ (dabar – „Telia“), „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis