„Bitė Lietuva“ ateityje tikisi augti iš daiktų interneto, įsigijimų

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, praėjusiais metais pasiekusi 220 mln. eurų pajamas, ateityje tikisi augti iš daiktų interneto (Internet-of-Things, IoT), ryšio ir paslaugų verslui (ICT) segmentų bei naujų įsigijimų, sako įmonės vadovas.
„Bitė Lietuva“
„Bitė Lietuva“ / Bendrovės nuotr.
Temos: 1 Bitė, UAB

Anot Prano Kuisio, esminio augimo šiemet „Bitė Lietuva“ neplanuoja.

„Esminių pokyčių augimo prasme neplanuojame, nes ir toliau nuosekliai laikomės turimos strategijos“, – BNS sakė P.Kuisys.

„Maksimalų augimą ateityje planuojame būtent iš IoT, ICT ir išmaniosios televizijos paslaugų. Taip pat planuojame augimą ir iš įsigytų verslų, pavyzdžiui, dar pernai iš valstybės įsigyto „Mezon“ verslo“, – teigė jis.

Pernai „Bitė Lietuvos“ pajamos augo 7,2 proc. iki 220,031 mln. eurų. Anot P.Kuisio, pajamos iš paslaugų pernai augo 8 proc. – lėčiau nei įprastai, nepaisant smarkiai per pandemiją išaugusios paklausos interneto paslaugoms.

Jo teigimu, įtaką augimui darė smarkiai kritusios tarptinklinio ryšio (roaming), tarptautinių skambučių pajamos, taip pat skirtos lėšos paramos medikams programoms.

„Augimui įtakos turėjo ir nuolaidų suteikimas mūsų verslo klientams iš labiausiai pandemijos paveiktų sektorių“, – sakė P.Kuisys.

Tuo metu bendrovės įrangos pardavimo pajamos pernai augo 9,4 proc. iki 69,061 mln. eurų.

Visos „Bitės grupės“ pajamos praėjusiais metais augo 8,3 proc. iki 414,428 mln. eurų, konsoliduotas pelnas, palyginti su 2019 metais, liko beveik nepakitęs ir siekė 47,705 mln. eurų.

100 proc. „Bitės“ akcijų valdo JAV „Providence Equity Partners“ fondų Liuksemburge registruota įmonė „PLT VII International Sarl“.

Grupei, be pagrindinės įmonės „Bitė Lietuva“, taip pat priklauso „Bitė Latvija“, TV3 žiniasklaidos įmonių grupė bei kitos bendrovės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis